اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مدال پهلوانی به دو جوان کرمانشاهی تعلق گرفت/ توسلی زاده: اجازه هنجارشکنی را به احدی نمی دهیم

رئیس دادگستری کرمانشاه به همراه چند تن دیگر از مسئولین از اقدام پهلوانانه و غیرتمدانه دو جوان کرمانشاهی که به کمک یک بانو و فرزندش شتافته بودند تقدیر و تشکر کردند.

مدال پهلوانی به دو جوان کرمانشاهی تعلق گرفت/ توسلی زاده: اجازه هنجارشکنی را به احدی نمی دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، چندی پیش شخصی  با حمله به یک خانم  که همراه بچه اش بود، با ایجاد رعب و وحشت و با قصد سرقت وسائل شخصی او، یک عمل ناهنجار اجتماعی را به نمایش گذاشت. در این حین دو جوان غیرتمند که از کسبه محل بودند، با مشاهده این صحنه با منش پهلوانی به کمک خانم و بچه‌ی او شتافتند اما متاسفانه فرد شرور با حمله ور شدن به سمت آنها با چاقوه یکی از آنها را به شدت  زخمی کرد.

دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه همراه چند تن از مسئولین استانی از جمله فرمانده نیروی انتظامی، مسئول امر به معروف و نهی از منکر استان، نماینده سپاه، مدیر کل تربیت بدنی استان و... با حضور در محل کار این جوانان غیور از حرکت ارزشی آنها تقدیر کردند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به این حرکت ارزشمند از سوی جوانان غیرتمند کرمانشاهی گفت: این جوانان بر اساس اصول انسانی، غیرت و شرف دینی خود در مقام نهی از منکر بر آمدند و با تذکر در مقام دفاع از همشهری خود برخواستند اما فرد ضارب با حمله به ایشان از دو ناحیه با سلاح سرد چاقو او را به شدت دچار جراحت می‌کند.

دکتر توسلی زاده ادامه داد: حضور ما در این مکان به منظور قدر دانی از حرکت ارزشی این جوانان است و بر ماست که مدال پهلوانی و غیرت به ایشان عطا کنیم.

وی در ادامه با هشدار به اراذل و اوباش تاکید کرد: یقین بدانید با همه هنجارشکنان و کسانی که قصد تعرض دارند با جدیت برخورد خواهد شد و اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجار شکن امنیت جامعه را دچار خدشه کنند.

دکتر توسلی زاده در پایان به همه مردم استان کرمانشاه توصیه کرد این شیوه احساس مسئولیت نسبت به هم نوع و همشهریان خود را در پیش بگیرند و هریک به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر جامعه را از وجود افراد متعرض و مخل امنیت اجتماعی پاک کنند.

در ادامه توسط رئیس کل دادگستری به این جوانان ارزشمند لوح سپاس اهدا شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول