اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

فعالیت ۶۸۷ وکیل در مرکز وکلای لرستان

رئیس هیئت مدیره مرکز وکلای استان لرستان گفت: این مرکز دارای 687 وکیل بوده که ۴۷۷ نفر از آنان دارای پایه یک وکالت هستند.

فعالیت ۶۸۷ وکیل در مرکز وکلای لرستان

مهرداد سبزوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: مرکز وکلای لرستان دارای ۶۸۷ وکیل در سراسر استان بوده که این افراد علاوه بر کار خود به ارائه مشاوره‌های حقوقی به مردم نیز می‌پردازند.

وی با بیان اینکه از این تعداد وکیل ۴۷۷ نفر از آنان دارای پایه یک وکالت هستند، افزود: از ۶۸۷ وکیل استان لرستان ۴۳۳ نفر آقا و ۲۵۴ نفر خانم هستند که حضور این تعداد وکیل خانم در استان مایه افتخار جامعه وکلا لرستان است.

رئیس هیئت مدیره مرکز وکلای استان لرستان بیان کرد: در سال ۹۶ توانستیم ۴۰ کارآموز در مرکز وکلای استان جذب کنیم که تقریبا تمامی آنان امسال به جامعه وکلای استان اضافه شدند، همچنین در سال گذشته ۹۸ نفر در مرکز وکلای لرستان قبول شدند که مراحل کارآموزی آنان به زودی برگزار می‌شود.

سبزوار با اشاره به اینکه در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم سامانه ۱۲۹ مختص به لرستان را فعال کردیم، تصریح کرد: وکلای این مرکز در ساعات اداری از طریق تماس تلفنی به مردم مشاوره حقوقی ارائه می‌دهند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل مرکز وکلای لرستان نداشتن ساختمان مناسب در است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به کمک مسئولان قوه قضاییه این مشکل حل شود.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول