اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

زمان جدید برگزاری مسابقات شوق تلاوت اعلام شد

زمان جدید برگزاری مسابقات شوق تلاوت که قرار است به میزبانی جزیره کیش برگزار شود، اعلام شد.

زمان جدید برگزاری مسابقات شوق تلاوت اعلام شد

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس زمان جدید برگزاری مسابقات شوق تلاوت که قرار است به میزبانی جزیره کیش برگزار شود، اعلام شد.

حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: مسابقات شوق تلاوت ویژه رقابت نخبگان طرح ملی تلاوت ۱۱ و ۱۲ اسفند‌ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: زمان برگزاری مسابقات پیش از این ۲۸ و ۲۹ بهمن‌ماه اعلام شده بود که به دلیل موج جدید کرونا به تعویق افتاد اما با مذاکره با مسئولان و اعمال دستور‌العمل‌های جدید این مسابقات را به صورت محدود‌تر و با رعایت ضوابط اعلام شده برگزار می‌کنیم.

 

دبیر طرح ملی تلاوت از مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در این طرح خبر داد و گفت: این دو نهاد مشارکت و همکاری بسیار خوبی با طرح ملی تلاوت دارند و اگر این حمایت‌ها نبود برنامه‌ها نیمه‌کاره می‌ماند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مقدم‌کیا درباره طرح ملی تلاوت گفت: این طرح با برنامه‌ریزی گسترده و بلند مدت و به منظور شناسایی، آموزش و تربیت نوجوانان مستعد در تلاوت قرآن کریم در سراسر کشور برگزار و مسابقات شوق تلاوت به منظور ارزیابی شرکت‌کنندگان در این طرح و تجلیل از بهترین‌ها هر سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول