اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

راه اندازی قرارگاه جهاد هنری جشنواره دانشجویی ققنوس

مدیر هنری و رسانه ای سازمان بسیج دانشجویی از ره اندازی قرارگاه جهاد هنری جشنواره دانشجویی ققنوس در سطح کشور خبر داد و گفت: از جمله رسالت های اصلی و مهم سازمان تاکید بر مساله محوری و نقش آفرینی تخصصی توسط، دانشجویان و دانش آموختگان کشور است.

راه اندازی قرارگاه جهاد هنری جشنواره دانشجویی ققنوس

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، مهرداد توکلی مدیر هنری و رسانه ای سازمان بسیج دانشجویی گفت: از جمله رسالت های اصلی و بسیار مهم سازمان بسیج دانشجویی تاکید بر مساله محوری و نقش آفرینی تخصصی توسط، دانشجویان و دانش آموختگان سراسر کشور است.

مدیر هنری و رسانه ای سازمان بسیج دانشجویی کشور همچنین از شناسایی مسائل کشور در همه حوزه های فرهنگی، هنری، رسانه ای، اجتماعی و ... توسط  دانشجویان و سازمان بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: برای تحقق این مهم نیاز است  گام هایی برداشته شود که شناسایی مسائل، شناخت نقاط ضعف و قوت مسائل، نقش آفرینی و پیشنهادات به ارگانها و سازمان‌های مرتبط از جمله گام های اساسی، تعریف شده توسط سازمان بسیج دانشجویی کشور  است.

مسئول جشنواره های هنری دانشجویی ققنوس سراسر کشور همچنین ضمن تاکید بر پرورش و تربیت دانشجوی، متعهد و متخصص در حوزه فرهنگی هنری رسالت های، اصلی این جشنواره را تشریح و افزود: استعدادیابی هنری، ساماندهی هنرمندان، شبکه سازی در قالب انجمن های استانی و ملی، توانمند سازی، کادرسازی، الگو سازی و تولید آثار فاخر و ارزشی و نهایتا پرورش دانشجوی هنرمند متعهد  و متخصص از جمله هدف ها و رسالت های اصلی قرارگاه جهاد هنری و رسانه جشنواره ققنوس و حوزه مدیریت هنری و رسانه ای سازمان بسیج دانشجویی کشور است.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی نامه ای از مسیح مقدس ( ع ) به شارلی فرانسه افزود: طرح راه‌اندازی قرارگاه جهاد هنری از سال 98 برنامه ریزی و محتوای این طرح با همکاری برگزیدگان جشنواره ققنوس سراسر کشور به مرحله اجرا و تشکیل رسید که امید است این جریان سازی مسئله محوری و نقش آفرینی تخصصی دانشجویان هنرمند مورد تایید مقام معظم رهبری باشد.

توکلی در ادامه گفت: ققنوس اولین جشنواره در بین تمامی جشنواره‌های داخلی و خارجی است که برگزیدگانش را در قالب انجمن ها و هسته های تخصصی هنری دانشجویی در سراسر کشور ساماندهی می کند و پس از توانمند سازی محتوایی و تکنیکی برگزیدگان جشنواره به روستاها و مناطق محروم و ... اعزام می شوند تا جهاد هنری و رسانه ای صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول