اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رایزنی هیأت کبدی البرز برای میزبانی اردوی ملی

سرپرست هیأت کبدی استان البرز از فراهم شدن مقدمات حضور تیم‌های بانوان وآقایان این استان جهت حضور در لیگ برتر کبدی کشور در فصل جدید خبرداد و گفت: در صدد هستیم تا با رایزنی‌های صورت گرفته البرز میزبان اردوهای تیم ملی باشد.

رایزنی هیأت کبدی البرز برای میزبانی اردوی ملی

مجید صولت، سرپرست هیأت کبدی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا در کشور رشته کبدی در استان البرز نیز با مشکلاتی همراه شد و فعالیت ورزشکاران این رشته با مشکلاتی همراه شد.

صولت با اشاره به اینکه استان البرز در سال‌های نه چندان دور از ظرفیت‌های بالایی در رشته کبدی برخورد دار بود، اظهار کرد: البرز در این رشته دو ملی پوش بانو، مربی کبدی و داور بین المللی را به جامعه ورزش کشور تحویل داده و امیداست که با استعدادیابی‌های که انجام می‌شود استعداد برتر این رشته را در سنین پایه جذب کنیم.

سرپرست هیأت کبدی البرز در رابطه با ایجاد انگیزه برای ورزشکاران کبدی، افزود: با اجتماع ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته و تقدیر هیأت کبدی از فعالان در چندین نوبت تلاش برای ایجاد انگیزه برای ورزشکاران محیا شد.

حضور مربیان سرشناس در تیم کبدی بانوان و آقایان البرز

وی با اعلام آغاز تمرینات تیم بانوان استان، بیان کرد: با دعوت یکی از مربیان مطرح بانوان سانس تمرینی فعالیت بانوان ترتیب داده شد و در روزهای آینده نیز در بخش مردان این اتفاق با حضور یکی از مربیان ملی رخ خواهد داد.

سرپرست هیأت کبدی استان البرز با اشاره به اینکه حضور تیم‌های بانوان و آقایان البرز در فصل جدید لیگ برتر کبدی مهم‌ترین برنامه این هیأت ورزشی است و اضافه کرد: با جذب حامی مالی برای تیم بانوان و آقایان در تلاشیم که از ایجاد مشکلات مالی برای اعضا تیم جلوگیری شود و با تمرکز و آسودگی در این رقابت‌ها حضوری مدعی و پر رنگی داشته باشند.

این مقام مسؤول با قدردانی از تمام کسانی که در جهت توسعه این ورزش حامی هیأت هستند، ادامه داد: قطعا رشته کبدی به عنوان ورزشی پرافتخار باید به روزهای خوب خود در البرز بازگردد و جایگاه خود را در سطح ملی پیدا کند.

وی در پایان تصریح کرد: آماده میزبانی اردوهای ملی در استان هستیم به همین منظور تمهیدات لازم اعم از اسکان و محل تمرین مناسب در سطح ملی در استان فراهم شده است و آماده هرگونه همکاری با فدراسیون کبدی کشور هستیم.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول