اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

برجام بدون لغو تحریم‌ها خسارت محض است

نماینده اراک در مجلس تاکید کرد که برجام بدون لغو تحریم‌ها خسارت محض است.

برجام بدون لغو تحریم‌ها خسارت محض است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس امروز (دوشنبه 4 اسفند) در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای ا ظهار داشت: این بیانیه بر تردیدهای ما افزوده است. حسن نیت در اجرای قانون وجود ندارد.

وی افزود: این بیانیه به نظر می‌رسد که لازم‌الاجراست که قانون مجلس یازدهم را خدشه‌دار می‌کند، در حالی که اگر اینگونه است این بیانیه بایستی به تأئید مجلس می‌رسید.

وی تصریح کرد: اجرای بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای نشان می‌دهد که دولت در حال دور زدن قانون مجلس است، چرا که در این بیانیه فرصت سه ماهه به غربی‌ها داده شده است. 

کریمی گفت: دولت سابقه بدی در قانون‌شکنی دارد و مجلس نباید در برابر قانون‌شکنی قوه مجریه کوتاه بیاید.

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: برجام بدون لغو تحریم‌ها خسارت محض است؛ آیا تحریم‌ها حذف شده است که مهلت مجدد سه ماهه به غربی‌ها می‌دهیم؟

وی با بیان اینکه جاسوسی بازرسان آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای اثبات شده است، گفت: به نظر می‌رسد که طبق بیانیه مذکور، تداوم اعمال نظارت پادمان را پذیرفته‌ایم.

وی افزود: در بیانیه مذکور، امکان نظارت‌های فراتر از پادمان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که دربحث برجام در مجلس قسم بالله و تالله خورده‌اند و برجام را به ملت تحمیل کرده‌اند، حرفشان برای مجلس به عنوان نمایندگان ملت، کارشناسی و حجت نیست. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول