اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

اظهارات لیدر اصلاحات درباره برجام و بایدن/ آخرین آمار از تعداد افراد متمایل برای کاندیداتوری در انتخابات

جمع‌بندی‌های اولیه نشان می‌دهد که در مجموع هر دو جریان اصولگرایی و اصلاح‌طلبی نزدیک به ۸۶ نفر برای ورود به انتخابات آماده می‌شوند. از این ترکیب ۸۶ نفر، ۴۰ درصد اصولگرا و ۴۴ درصد اصلاح طلب هستند و بقیه هم مستقل هستند.

اظهارات لیدر اصلاحات درباره برجام و بایدن/ آخرین آمار از تعداد افراد متمایل برای کاندیداتوری در انتخابات

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، بولتن جهان‌نیوز به برخی لایه‌های پنهان اخبار و رویدادهای سیاسی و فرهنگی ایران خواهد پرداخت. سی‌و نهمین شماره این بولتن‌ها را در ادامه می‌خوانید.

اظهارات لیدر اصلاحات درباره برجام و جوبایدن

یکی از لیدرهای جریان اصلاحات در نشستی با برخی اصلاح طلبان درباره انتخاب بایدن در آمریکا گفته است: دولت بایدن برای کشور یک فرصت ایجاد کرده و اگر وضعیت اقتصادی بد است این به دشمن خارجی برمی‌گردد و ما باید راهکاری انتخاب کنیم که از این وضعیت بیرون برویم. در این برهه یک فرصتی پیدا شده تا از آن استفاده کنیم. من از نظر مبنایی کاری به آمریکا ندارم، ولی وجود ترامپ و بایدن با هم فرق دارند و باید از این فرصت برای نجات برجام و رفع تحریم‌ها استفاده کنیم.

وی درباره برجام نیز گفته است: نمی‌خواهم صد در صد از برجام حمایت کنم ولی برجام هدیه آسمانی برای ما بود. از یاد نبریم که چه امیدهایی را زنده کرد. البته وعده‌های بیش از حد در خصوص برجام داده شد. در مقطعی هم تورم از 49 درصد به 10 درصد رسید، بیکاری کم شد و امید مردم زیاد شد اما تا وقتی که ترامپ آمد و از برجام خارج شد.

توهم جدید برای میرحسین موسوی +جزئیات

انتشار تصاویر مهمانی‌های سران فتنه 88 در ماه های اخیر، نشان می دهد که موسوی و کروبی در تماس و دیدار با چهره های سیاسی محدودیتی ندارند و عملا حتی فعالیت های انتخاباتی نیز انجام می دهند. در این میان کروبی به مهمانی رفتن تمایل بیشتری نشان داده و میرحسین موسوی پشت پرده و ظاهرا به صورت تلفنی بیشتر تحرکات سیاسی دارد. به اعتقاد برخی از فعالان سیاسی میرحسین موسوی به نمایان شدن رفت و آمدهای سیاسی و حتی خانوادگی خود تمایلی ندارد و می خواهد همچنان نشان دهد که در حصر و محدودیت قرار دارد. به گفته این فعالان سیاسی، میرحسین می‌خواهد یک قهرمان تاریخی بماند و فکر می‌کند که مصدق دوم است و می‌خواهد این بحث مصدق دومی مخدوش نشود!

۸۶ نفر خود را برای ورود به انتخابات آماده می‌کنند

بر پایه گزارش خبرنگار جهان نیوز، جمع‌بندی‌های اولیه نشان می‌دهد که در مجموع هر دو جریان اصولگرایی و اصلاح‌طلبی نزدیک به ۸۶ نفر برای ورود به انتخابات آماده می‌شوند. از این ترکیب ۸۶ نفر، ۴۰ درصد اصولگرا و ۴۴ درصد اصلاح طلب هستند و بقیه هم مستقل هستند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول