اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ارسال سومین محوله امدادی بوشهر به زلزله زدگان سی سخت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از ارسال سومین محوله کمک‌های امدادی استان بوشهر به شهر زلزله زده سی سخت خبر داد.

ارسال سومین محوله امدادی بوشهر به زلزله زدگان سی سخت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حاجیانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از ارسال سومین محوله کمک‌های امدادی استان بوشهر به شهر زلزله زده سی سخت خبر داد و اظهار داشت: محموله اول شامل هزار بسته غذایی ۲۴ ساعته، محموله دوم شامل ۵۰۰ دست سرویس ظروف و محموله سوم شامل ۴۰۰ تخته چادر بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه در روزهای آتی نیز محموله‌های بیشتری ارسال خواهد شد گفت: جمعیت هلال احمر استان بوشهر آمادگی دارد تا در کنار محموله‌های امدادی کمک‌های مردمی خیرین و مردم نوع دوست استان را نیز به مناطق ارسال کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که قصد ارسال وسایل و کمک را دارند از طریق جمعیت هلال احمر اقدام کنند گفت: همکاران مستقر ما در سی سخت پس از ارزیابی‌های دقیق و شناسایی نیازمندی‌های مردم زلزله زده اقلام مورد نیاز را در اختیار آنها قرار می‌دهند.

حاجیانی با اشاره به آماده باش کامل نیروهای ستادی و عملیاتی استان در اولین ساعات وقوع زلزله خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر آمادگی دارد تا در صورت نیاز نیروهای عملیاتی و ستادی متخصص خود را نیز برای امدادرسانی به هموطنان عزیزمان در سی سخت اعزام کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول