اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت نباید خطای چند ساله خود را تکرار کند

نماینده مردم رودسر در مجلس با بیان اینکه عده‌ای در خارج از مجلس نباید با سیاست تفرقه‌ بینداز و حکومت کن به امید اختلافات درونی مجلس باشند، گفت: این خیال خام سرابی بیش نیست، همچنین دولت نباید خطای چند ساله خود را تکرار کند.

دولت نباید خطای چند ساله خود را تکرار کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمد صفری نماینده نماینده رودسر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز(دوشنبه) پارلمان در جریان بررسی بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین المللی اظهار داشت: اجازه نمی‌دهیم عزت ما لطمه بخورد و بر امنیت و استقلال ملت ما بیش از این خسارت وارد شود، همچنین اجازه وارد شدن لطمه به اصول انقلاب اسلامی که به خاطر آن هزینه‌ها داده‌ایم، را نمی‌دهیم.

صفری در ادامه با بیان اینکه عده‌ای در خارج از مجلس نباید با سیاست تفرقه‌ بینداز و حکومت کن به امید اختلافات درونی مجلس باشند، اظهار داشت: این خیال خام سرابی بیش نیست، همچنین دولت نباید خطای چند ساله خود را تکرار کند.

صفری در ادامه تأکید کرد: در شرایط حساس کنونی باید وحدت، یکپارچگی و هوشمندی رعایت شده و مصوبه مجلس نیز این ویژگی را داشت.

وی افزود: مجلس به عنوان قانونگذار در رأس امور است؛ قانون مجلس برای همه افراد و شخصیت‌ها است و ما در این خصوص به مردم قول داده‌ایم؛ هر شخصی باید تابع قانون باشد لذا مجلس ما مجلس بیانیه صرفاً برای ایجاد احساسات نیست و مصوبه مجلس لازم‌الاجرا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول