اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

رشد 4 برابری قراردادهای صنعتی دانشگاه امیرکبیر در سال جاری/ رتبه اول تولید مقاله در کشور

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به رشد 4 برابری قراردادهای صنعتی دانشگاه در سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: این دانشگاه در زمینه تولید مقاله نیز رتبه اول را در کشور دارد چراکه به ازای هر استاد، ۴ مقاله آی اس آی ثبت شده است.

رشد 4 برابری قراردادهای صنعتی دانشگاه امیرکبیر در سال جاری/ رتبه اول تولید مقاله در کشور

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به رشد ۴ برابری قراردادهای صنعتی دانشگاه در سال جاری نسبت به سال گذشته، گفت: افزایش قراردادهای صنعتی دانشگاه نشان از عملکرد مثبت در حوزه رفع نیازهای صنعت دارد زیرا این دانشگاه  قدیمی ترین دانشگاه صنعتی کشور است و دارای تنوع زیاد رشته ها و گرایش های مختلف است.

وی افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای برنامه راهبردی است که در این برنامه بر ارتقای این دانشگاه به دانشگاه های نسل سوم و چهارم تأکید شده است بنابراین تمامی برنامه های دانشگاه در راستای برنامه راهبردی اجرایی می شود چراکه اکنون دانشگاه های بزرگ دنیا نیز به دنبال رفع مشکلات جامعه هستند که این امر در قالب دانشگاه های نسل سوم و چهارم اجرایی می شود.

معتمدی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه راهبردی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای دستیابی به دانشگاه نسل سوم موضوعات مهارت افزایی، فناوری و نوآوری و افزایش قراردادهای صنعتی را مدنظر قرار داده که در این حوزه ها نیز دانشگاه به موفقیت های چشمگیری دست یافته است به طوری که جذب قراردادهای صنعتی این دانشگاه نسبت به سال گذشته 4 برابر رشد داشته است که این امر نشان می‌دهد دانشگاه صنعتی امیرکبیر نقش موثری در رفع مشکلات کشور و صنعت داشته است.

وی با تأکید بر اینکه این دانشگاه قراردادهای صنعتی بزرگی در حوزه های مختلف از جمله صنعت نفت دارد، خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه موجب می شود تا دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیش از پیش در حوزه صنایع معدنی وارد شود و بتواند در این حوزه به صورت کاربردی فعالیت کند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه در زمینه تولید مقاله نیز رتبه اول را در کشور دارد چراکه به ازای هر استاد ۴ مقاله آی اس آی ثبت شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول