اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

غفلت در تأیید صلاحیت‌ها منافع مردم را متضرر می‌کند

نماینده مردم کرج در مجلس در خصوص انتخابات 1400 و اهمیت عملکرد حوزه مدیریت شهری در میزان رضایت شهروندان، گفت: گاهی غفلت‌هایی در تأیید صلاحیت افراد صورت گرفته که امروز ضررهای سنگینی را به منافع مردم وارد کرده است.

غفلت در تأیید صلاحیت‌ها منافع مردم را متضرر می‌کند

مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اهمیت تصمیم گیری و انتخاب درست مردم در انتخابات 1400، گفت: دلیل نارضایتی مردم ناکارآمدی سیستم‌های اداری و مدیریتی است که یکی از این نهادها مربوط به حوزه مدیریت شهری می‌شود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتخاب افراد اصلح به عنوان عضو شورا توسط مردم یکی از کانال‌های اصلاح حوزه مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه نگاه مردم به انتخابات بهبود شرایط و اوضاع اجتماعی و اقتصادی است، اظهار کرد: برای سالم‌سازی حوزه‌های اجرایی از جمله آن‌ها مدیریت شهری، اولین گلوگاه تأیید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی است.

عسگری تصریح کرد: گزینش و معیارهای لازم در این گلوگاه باید مورد توجه قرار گیرد و تجربه‌هایی که در سال‌ها و دوره‌های اخیر بوده را مدنظر قرار دهیم تا مشکلات گذشته تکرار نشود.

به گفته وی گاهی غفلت‌هایی در تأیید صلاحیت افراد صورت گرفته که امروز ضررهای سنگینی را به منافع مردم وارد کرده است. در این راستا به دور از نگاه سیاسی اقدام می‌شود؛ در این دوره انتخابات شورا نگاه سیاسی، باندی، گروهی و رفاقتی وجود نخواهد داشت.

این نماینده مجلس اضافه کرد: متاسفانه در برخی از شهرها شاهد دستگیری تعدادی از اعضای شورای شهر بودیم که در استان ما نیز مواردی از این دست مشاهده شد؛ این چنین موارد زیبنده مردم آن هم در شرایط سخت و پرفشار امروزی نیست.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول