اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

وعده مددی به بازیکنان و غیبت دوباره قائدی در بازی درون تیمی استقلالی‌ها/دیاباته آماده بازی شد+تصاویر

تیم فوتبال استقلال روند آماده سازی خود را در بازی درون تیمی پیگیری کرد.

وعده مددی به بازیکنان و  غیبت دوباره قائدی در بازی درون تیمی استقلالی‌ها/دیاباته آماده بازی شد+تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 12:30 در زمین کمپ تیم‌های ملی یک بازی درون تیمی را برگزار کرد که این دیدار در پایان با تساوی و در ضربات پنالتی به سود تیم سفید به پایان رسید.برای تیم سفید در جریان بازی ارسلان مطهری و برای تیم زرد شیخ دیاباته گلزنی کردند. در ضربات پنالتی دو تیم ۴ ضربه پنالتی زدند و برای تیم سفید ووریا غفوری، عارف غلامی، علی سنایی و فرشید باقری پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کردند و برای تیم زرد دیاباته، مسعود ریگی و احمد موسوی پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کردند و سینا خادمپور نتوانست پنالتی خود را به گل تبدیل کند.

 در تیم سفید رشید مظاهری، عارف غلامی، آرش داجلیری، ووریا غفوری، فرشید باقری، رضا آذری، متین کریم‌زاده، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و سبحان خاقانی به میدان رفتند.

برای تیم زرد سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، علی خدابخشی، سینا خادمپور، مسعود ریگی، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور، احمد موسوی، شیخ دیاباته و معین عنایتی به میدان رفتند.

*این مسابقه درون تیمی را احمد مددی از نزدیک تماشا کرد. مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از شروع تمرین امروز جلسه‌ای را با کادر فنی و بازیکنان پیرامون مشکلات آنها برگزار کرد.

*مهدی قائدی مثل یک هفته گذشته در محل تمرین حضور نداشت. این بازیکن به دلیل اینکه مدیرعامل پیشین این باشگاه وعده کرده رقم قرارداد وی را افزایش می‌دهد و این کار توسط مسئولان فعلی انجام نشده از آنها ناراحت است و به همین دلیل خود را به کادر فنی معرفی نکرده است.

*شیخ دیاباته بعد از مدت‌ها برای استقلال در یک بازی درون تیمی به میدان رفت و این بازیکن مهیای بازی برای آبی پوشان در ادامه لیگ شده است.

*معین عنایتی فرزند رضا عنایتی کمه در تیم‌های پایه استقلال بازی می‌کند امروز در بازی درون تیمی بزرگسالان استقلال به میدان رفت.

*پیش از آغاز این بازی درون تیمی بازیکنان استقلال به فرشید اسماعیلی به خاطر سالروز تولدش تبریک گفتند.

*بابک مرادی به دلیل مصدومیت جزئی در بازی امروز با لباس شخصی حضور داشت.

*داریوش شجاعیان به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه حضور نداشت.

تیم فوتبال استقلال روز 11 اسفند میهمان مس رفسنجان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول