اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نبود آب شرب بهداشتی مشکل اصلی مردم محروم نوار مرزی گنبدکاووس

مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی اترک گنبدکاووس گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی و نشست با بزرگان و معتمدین نوار مرزی مهمترین مشکل مردم محروم این منطقه عدم آب شرب بهداشتی است.

نبود آب شرب بهداشتی مشکل اصلی مردم محروم نوار مرزی گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمد باقر نجفی نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: حفاظت و حراست از حدود و مرزهای کشور از وظایف ذاتی مرزبانی بوده و یکی از وظایف اصلی ما در این راستا استیفاء حقوق شهروندان مرزی است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مردم نوار مرزی گنبدکاووس که اکثر آنها از قوم ترکمن اهل سنت هستند مردمان بسیار شریفی بوده که در امنیت منطقه نهایت همکاری را با نیروهای مرزبانی دارند.

فرمانده هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با توجه به همکاری و تعامل خوب  بین مردمان نوار مرزی و نیروهای مرزبانی هیچگونه ناامنی و یا مشکل خاصی در این منطقه گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه در بازدیدهای میدانی و نشست با معتمدین و بزرگان مشکلات مردم نوار مرزی احصا شده است، ادامه داد: مهمترین مشکلات مردم محروم نوار مرزی عدم آب شرب بهداشتی، عدم دسترسی به جاده‌های آسفالت در روستاها و برای مردم عشایر و در برخی روستاها مشکل گرمایشی در فصول سرد سال با توجه به عدم گازرسانی به این روستاها است.

نجفی نژاد گفت: این مشکلات در شورای تامین و همچنین با مسوولان مرتبط مطرح شده تا بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان این مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی درباره کشف دستگاه تولید ارز دیجیتال بیان کرد: با همکاری اداره برق، معاونت اطلاعات و نیروهای مرزبانی تعداد ۶۵ دستگاه ماینر(تولید ارز دیجیتال قاچاق) در یک کارگاه صنعتی در داشلی‌برون کشف و ضبط شد که ارزش تقریبی آن بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال است.

فرمانده هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی مدیر این کارگاه دستگیر و توسط مراجع قضایی شد.
 

انتهای پیام/۲۳۰۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول