اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بازار تبریز تعطیل نمی‌شود/ همکاری مردم وضعیت را بهبود می‌بخشد

فرماندار تبریز با اشاره به وضعیت زرد کرونایی شهرستان تبریز، گفت: در این شرایط بر اساس پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ای برای تعطیلی بازار تبریز نداریم.

بازار تبریز تعطیل نمی‌شود/ همکاری مردم وضعیت را بهبود می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، بهروز مهدوی ضمن رد هرگونه شایعه‌ای مبنی بر تعطیلی دو هفته‌ای بازار و مجتمع‌های تجاری تبریز، اظهار داشت: این شایعه در حالی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که فعلا هیچ دستورالعملی در این خصوص صادر نشده است.

وی اضافه کرد: انتشار چنین شایعاتی موجب افزایش مراجعه به بازار تبریز در روزهای اخیر شده که تراکم جمعیت نگران‌کننده است.

به گفته مهدوی، بر اساس پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا، بازارهای سرپوشیده و مجتمع‌های تجاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در وضعیت زرد می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی به نقش مردم در حفظ پایداری وضعیت فعلی شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: مردم با ماسک زدن و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی همچنین مدیریت زمانی و مکانی خریدهای خود می‌توانند حتی شرایط را به آبی نیز تبدیل کنند.

وی یادآور شد: انتخاب مراکز خرید محلات و‌ مناطق نزدیک به منزل مسکونی، همچنین توزیع زمان مراجعه به این مراکز می‌تواند از تراکم جمعیت پیشگیری کند.

فرماندار تبریز ابراز امیدواری کرد: با همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزها و‌ هفته‌های پایانی سال شاهد کاهش مبتلایان به کرونا در شهرستان تبریز باشیم تا بازاریان و کسبه بیش از پیش متضرر نشوند و شرایط سال گذشته تکرار نشود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول