اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من| مدیر مربوطه بعد از عدم تحقق وعده‌اش: مشکل آبداران به من مربوط نیست!

با گذشت یک هفته از قول مسؤول حراست آبفا برای پرداخت بیمه آبداران، علاوه بر اینکه وی حاضر به مصاحبه نشد به پیگیری انجام شده از طریق مدیر روابط عمومی شرکت نیز با جمله «به من مربوط نیست» توپ را در زمین دیگری انداخته است.

فارس من| مدیر مربوطه بعد از عدم تحقق وعده‌اش: مشکل آبداران به من مربوط نیست!

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد در پی ثبت سوژه گلایه کارگران شرکتی آبفای چهارمحال و بختیاری از عدم پرداخت حقوق در سامانه فارس من از شهرکرد 27 بهمن سال جاری تعدادی از آبداران شرکت آبفای استان با مراجعه به دفتر ستاد امربه‌معروف 18 ماه حقوق و پنج ماه بیمه عقب افتاده خود را مطالبه کردند.

مسؤولان استانی در این جلسه با یک‌دیگر همفکری نمودند و مسؤول حراست شرکت آبفا نیز قول دادند طی 3 روز آتی روز حق بیمه‌های معوقه آبداران پرداخت شود.

طی مصاحبه‌های بعدی مدیر روابط عمومی این شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: تا پایان هفته جاری حقوق یک ماه عقب افتاده چند سال گذشته آبداران و تا پایان ماه نیز یک ماه حقوق عقب افتاده از سال جاری تسویه خواهد شد.

اما امروز با گذشت یک هفته از قول مسؤول حراست برای پرداخت بیمه آبداران می‌گذرد و علاوه بر اینکه وی حاضر به مصاحبه با این رسانه نشد در پاسخ به پیگیری انجام شده از طریق مدیر روابط عمومی شرکت با جمله  «به من مربوط نیست» توپ را در زمین دیگری انداخته است.

با این وجود هنوز مشکل حقوق و بیمه آبداران به قوت خود باقیست و خبرنگار فارس علی‌رغم پیگیری‌های مکرر، موفق به دریافت پاسخ مناسبی از سوی مدیرعامل آبفا یا رئیس حراست این مجموعه که در جمع کارگران وعده‌هایی داده بود، نشده است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول