اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

زندانیان البرز کبدی کار می‌شوند

سرپرست هیأت کبدی استان البرز، از انعقاد تفاهم نامه همکاری هیأت کبدی استان البرز و اداره کل سازمان زندان‌های استان البرز خبر داد و گفت: سعی داریم با ترویج ورزش میان زندانیان به سلامت جسمی و روحی این افراد کمک کنیم.

زندانیان البرز کبدی کار می‌شوند

مجید صولت، سرپرست هیأت کبدی استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، از امضا تفاهم نامه همکاری با مدیر کل سازمان زندان‌های استان البرز خبر داد و گفت: همکاری لازم در راستای ترویج ورزش در میان زندانیان صورت خواهد گرفت.

سرپرست هیأت‌کبدی استان‌ البرز توسعه ورزش در زندان‌ها را امری ضروری عنوان کرد و ادامه داد: در مدت کوتاه اتفاقات چشمگیر و خوبی در کبدی استان رخ داده است و با توجه به اهمیت و ضرورت تندرستی اعضای مجموعه بزرگ اداره کل زندان‌های استان برنامه ریزی و پیگیری در حوزه ورزش کبدی با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

صولت با اشاره به اینکه ورزش کردن زندانیان در آرامش روحی و روانی و بالا بردن اعتماد به نفس آن‌ها بسیار تأثیر گذار است، افزود: برای اجرا و پیشبرد اهداف موردنظر در این تفاهم نامه کمیته مشترکی بین نمایندگان هیأت کبدی استان و اداره کل زندان‌های البرز تشکیل خواهد شد تا در این خصوص گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

وی ورزش را یکی از راه‌های افزایش سلامت روان دانست، تصریح کرد: هدف اصلی از انعقاد این تفاهم نامه توسعه فعالیت‌های آموزشی، همچنین برگزاری رویدادهای ورزشی در زندان‌ها خواهد بود که علاوه بر رشد جسمی و روانی، آگاهی‌های اجتماعی را بالابرده و فرصت خود‌شکوفایی را در افراد فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول