اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کوتاهی در زمینه تولید نان قابل‌قبول نیست

فرماندار صومعه‌سرا، سازمان صمت را مسؤول نظارت مستمر و برخورد قانونی با متخلفان دانست و گفت: در مسیر تهیه و توزیع نان به‌عنوان کالای اساسی و ضروری مردم، هیچ‌گونه کوتاهی قابل‌قبول نبوده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

کوتاهی در زمینه تولید نان قابل‌قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سید جلال سید محمدی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار در سالن اجتماعات فرمانداری با محوریت کنترل بازار شب عید اظهار کرد: مردم پس از یک سال هنوز هم درگیر ویروس منحوس کرونا هستند و در آستانه سال نو نباید با کمبود کالاهای موردنیاز روبه‌رو باشند.

وی با بیان اینکه اعضای کارگروه تنظیم بازار با بازدیدها و نظارت‌های مفید و هدفمند در کنار مردم باشند، گفت: نظارت در آستانه فرارسیدن سال نو با جدیت بیشتری پیگیری و تأمین کالاهای اساسی در اولویت کار متولیان امر قرار گیرد.

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا بابیان اینکه مشکل و دغدغه‌ای در تأمین کالاهای اساسی مردم نباید وجود داشته باشد، تصریح کرد: در مدیریت بازار اقدامات اساسی انجام شود که لازم است اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با پیگیری لازم نسبت به این موضوع مقتدرانه و با جدیت ورود کند و نظارت بر بازار توسط دستگاه‌های مرتبط با جدیت بیشتری، پیگیری و اتحادیه‌ها و بازار با اکیپ‌های گشت مشترک تشدید شود.

سیدمحمدی با بیان اینکه تیم‌های بازرسی مشترک بر نحوه توزیع آرد و کیفیت تولید و عرضه نان در سطح شهرستان مستمراً نظارت داشته باشند، افزود: بهبود کمی و کیفی پخت نان مورد انتظار مردم است و با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، تشدید بازرسی و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کیفیت نان تولیدی یک ضرورت به شمار می‌رود که باید به آن توجه ویژه گردد.

وی با اشاره به منضبط بودن واحدهای تولید نان بیان کرد: نصب تابلو اطلاعات ضروری از قبیل ساعات کار و تعطیلی نانوایی‌ها، قیمت و وزن نان و شماره تماس رسیدگی به شکایات مردمی، در ورودی نانوایی‌ها و در معرض دید مشتریان یک ضرورت به شمار می‌رود.

 نماینده دولت در شهرستان سازمان صمت را  مسؤول نظارت مستمر و برخورد قانونی با متخلفان دانست و گفت: در مسیر تهیه و توزیع نان به‌عنوان کالای اساسی و ضروری مردم، هیچ‌گونه کوتاهی قابل‌قبول نبوده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول