اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

باشگاه آلومینیوم:اطلاعی از مذاکره خطیبی و تراکتور نداشتیم/هیچ‌کس اجازه خروج و امکان فسخ ندارد

باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:هیچ اطلاعی از مذاکره خطیبی با تراکتور نداشتیم و چنانچه مکاتبه‌ای از باشگاه مذکور و استعفای کتبی او واصل نشود، موضوع را از طریق فدراسیون فوتبال پیگیری می کنیم.

باشگاه آلومینیوم:اطلاعی از مذاکره خطیبی و تراکتور نداشتیم/هیچ‌کس اجازه خروج و امکان فسخ ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار بیانیه‌ای نسبت به جدایی رسول خطیبی واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است:

"بدینوسیله به استحضار هواداران فهیم و پرشور باشگاه فرهنگی،ورزشی آلومینیوم اراک می‌رساند؛ جدایی رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم بدون هماهنگی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بوده و باشگاه هیچ اطلاعی از مذاکره وی با باشگاه تراکتور تبریز نداشته است. چنانچه مکاتبه‌ای از باشگاه مذکور و استعفای کتبی ایشان واصل نگردد، موضوع از طریق فدراسیون فوتبال مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و برای استیفای حقوق باشگاه در حوزه انتقال سرمربی به تراکتور تبریز کوتاه نخواهیم آمد.

همچنین با پرداخت ۲۵ درصد دیگر از قرارداد بازیکنان و کادرفنی و رسیدن دریافتی‌ها به ۵۰ درصد، هیچ‌ یک از بازیکنان و کادرفنی بدون دریافت رضایت نامه اجازه خروج از تیم را نداشته و امکان فسخ ندارد.

در همین راستا با توجه به جلسه اضطراری اعضای محترم هیات مدیره باشگاه، مقرر گردید که هدایت فنی تیم تا تعیین تکلیف وضع موجود با حمید عبداللهی دستیار اول رسول خطیبی باشد.

در پایان از هواداران مشتاق و مردم ورزش دوست استان مرکزی و کلانشهر اراک تقاضا می شود بدون توجه به شایعات، حمایت همه جانبه خود را از تیم ادامه دهند و مطمئنا با وفاق و همدلی، روند موفقیت های تیم در نیم فصل دوم نیز تداوم خواهد داشت."

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول