اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

سلوکی: تمرکز ما روی رده های پایه بود/مربی مورد نظر ملی هنوز معرفی نشده

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: هنوز گزینه مورد نظر مربی ملی معرفی نشده است.

سلوکی: تمرکز ما روی رده های پایه بود/مربی مورد نظر ملی هنوز معرفی نشده

به گزارش خبرگزاری فارس، الهام سلوکی درباره برگزاری لیگ برتر هندبال بانوان، اظهارداشت: شانزدهمین دوره مسابقات امسال ۲۸ مهر آغاز شد که امروز به پایان می‌رسد. این دوره جدید بوده که به لطف باشگاه‌ها به مقصد نهایی رسید. این دوره خاص بود و به صورت متمرکز برگزار شد که می‌طلبید حمایت باشگاه‌ها را داشته باشیم که البته همین اتفاق افتاد.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون هندبال، ادامه داد: امسال برای لیگ ۳۱۰۰ تست PCR گرفته و ۴۸ بازی انجام شد. با توجه به اینکه تفکر فدراسیون کار کردن روی رده های پایه بود، تیم‌های جوانی را در لیگ داشتیم. در بین ۴ این برتر هم تعداد بازیکنان جوان بیش از امید بودند. همین باعث شد لیگ پویایی را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: آسیب دیدگی بازیکنان نسبت به سابق کمتر بود، چون مربیان ارزنده‌ای داریم که در این یک سال دوره آموزشی دیده بودند. مربیان ما از نظر سواد توانمند شدند. ما مهره‌هایی را در لیگ داشتیم که منتظریم اردوهای ملی استارت بخورد و از آنها استفاده کنیم. اتفاقات خوبی رقم خورده خواهد شد.

سلوکی همچنین درباره اینکه قرار بود اشتادسازه مربی خارجی معرفی کند، نتیجه کار چه شد، عنوان کرد: این موضوع در حال بررسی است اما به خاطر شرایط کرونایی هنوز گزینه مورد تایید فدراسیون هنوز معرفی نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول