اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

ظهرابی: نمی‌دانم به شاگردانم چه بگویم/ در شوک هستیم، لعنت به کرونا

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: مسابقات هندبال جوانان در آسیا و جهان لغو شده و نمی دانم چه باید به شاگردانم بگویم.

ظهرابی: نمی‌دانم به شاگردانم چه بگویم/ در شوک هستیم، لعنت به کرونا

مسعود ظهرابی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص لغو مسابقات هندبال نوجوانان و جوانان در سال 2021 اظهار داشت: متاسفانه امروز این خبر را شنیدم و واقعاً شوکه هستم. ما تدارک بسیار خوبی دیده بودیم و قطعاً امسال این شانس را داشتیم که به مسابقات جهانی صعود کنیم.

وی ادامه داد: حتی یک درصد هم شک نداشتم که اگر مسابقات برگزار می شد به فینال رفته و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب می کردیم. همه شرایط برای ما ایده آل بود و یک سال شبانه روزی تلاش کرده بودیم. قطعاً هم کادر فنی و هم بازیکنان از این اتفاق ضربه روحی خواهند خورد، چون یک نسل طلایی در هندبال شکل گرفته بود که حالا بخاطر ویروس منحوس کرونا در آستانه از بین رفتن قرار گرفت.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: لعنت به ویروس کرونا که همه چیز را در جهان بهم ریخته است. کنفدراسیون آسیا اعلام کرد که مسابقات لغو شده، اما ما امیدوار هستیم که تا چند ماه آینده شرایط ویروس کرونا در جهان کنترل شود و با جابجایی تاریخ، مسابقات را برگزار کنند.

ظهرابی درمورد اینکه تکلیف تیم ملی و بازیکنان چه خواهد شد، تصریح کرد: ما فعلاً در تورنمنت چهارجانبه یزد هستیم و تا هفتم باید به مسابقات خود ادامه دهیم. پس از آن هم به بازیکنان استراحت خواهیم داد تا تکلیف مسابقات به صورت قطعی برای مان مشخص شود. 

وی تاکید کرد: قطعاً اگر بازی ها برگزار می شد ما توان قهرمانی را هم داشتیم، چون بازیکنانی در ترکیب تیم ملی بودند که امسال در تیم های باشگاهی خود در لیگ برتر بسیار تاثیرگذار بودند. ضمن اینکه تدارکات و برنامه ریزی خیلی خوبی هم داشتیم. واقعاً نمی دانم چه به شاگردانم بگویم تا بتوانند خود را جمع و جور کرده و از آمادگی دور نشوند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول