اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آتش‌سوزی مهیب در خیابان شریعتی رشت/ دو آتش‌نشان مصدوم شدند+فیلم

در پی وقوع یک فقره آتش‌سوزی در خیابان شریعتی شهر رشت، دو تن از آتش‌نشانان مصدوم شدند.

آتش‌سوزی مهیب در خیابان شریعتی رشت/ دو آتش‌نشان مصدوم شدند+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، یک مغازه پارچه‌فروشی در خیابان شریعتی رشت آتش گرفت دو آتش‌نشان مصدوم شد.

آتش‌سوزی مهیب در خیابان شریعتی رشت در ساعت ۹ و ۴۳ دقیقه امروز به آتش‌نشانان اطلاع داده شد و در پی آن آژیرهای ممتد در حوالی محل حادثه شنیده شد.

 

آتش‌سوزی مهیب و مصدومیت دو آتش‌نشان

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محل آتش‌سوزی با اشاره به‌شدت حریق، اظهار کرد: سریعاً ۷۵ آتش‌نشان به همراه ۲۱ دستگاه خودروی اطفایی، آب‌رسان، نردبان،خودروی پشتیبان دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع جنب پاساژ پردیس اعزام شدند.

به گفته شهرام مؤمنی، آتش از چند طرف در حال گسترش بود و سریعاً در قالب تیم‌های مهار آتش و نجات نسبت به مهار آتش‌سوزی و خارج کردن شهروندان از محل آتش‌سوزی اقدام شد.

رئیس آتش‌نشانی رشت گفت: آتش‌سوزی در ساعت ۱۰ و ۳۰  دقیقه مهار شد اما در این حادثه یک باب مغازه پارچه‌فروشی با زیربنای ۸۰ متر طعمه شعله‌های آتش شد.

گفته‌شده با توجه به‌شدت شعله‌های آتش، قسمتی از پشت‌بام مغازه هم‌جوار نیز آسیب دیده است.

آن‌طور که مؤمنی اعلام کرده در آتش‌سوزی امروز خیابان شریعتی رشت، دو آتش‌نشان از ناحیه کف دست‌وپا دچار آسیب و سریعاً مصدومین به مراکز درمانی اعزام و هم‌اکنون نیز تحت درمان هستند.

علت آتش‌سوزی بنا بر گفته مسؤولان آتش‌نشانی در دست بررسی است و خوشبختانه در این حادثه به هیچ‌کدام از شهروندان آسیبی نرسیده است.

 

اما در پی عدم آموزش و درک ناصحیح برخی از مردم نسبت به رفتار صحیح در شرایط اضطرار، سریال حضور بیشمار شهروندان در محل حادثه مجدداً در رشت تکرار شد.

 تجمع و حضور غیرضروری شهروندان در محل حادثه

آتش‌نشانان در گفت‌وگو با فارس مطرح کردند تجمع بیش‌ازپیش شهروندان در محل حادثه با توجه به‌شدت آتش بسیار خطرناک و دلهره‌آور بود که بیم هرلحظه آسیب به آن‌ها نیز در این حادثه انتظار می‌رفت.

 تجمع و حضور غیرضروری شهروندان در محل حوادث ازجمله آتش‌سوزی‌ها ازجمله نکاتی است که آتش‌نشانان شدیداً از مردم می‌خواهند از تجمع در محل حوادث خودداری کنند.

 

 

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول