اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کودک‌آزاری به سبک مجازی

فرمانده انتظامی فسا از دستگیری مردی خبر داد که اقدام به کودک‌آزاری از طریق اجبار فرزندان خود به مصرف مواد مخدر و انتشار فیلم آن در فضای مجازی کرده بود.

کودک‌آزاری به سبک مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهاشم قسام در تشریح این خبر بیان کرد: با مراجعه زنی جوان به پلیس فتا و گزارش کودک آزاری فرزندان وی توسط همسرش و انتشار فیلم آن در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهم که معتاد می‌باشد هر دو فرزند خود را نیز به مصرف مواد مخدر اجبار کرده و با تصویربرداری از آنان، کلیپ را در پیام رسان واتساپ انتشار داده است.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده روانه داسرا شد، خاطرنشان کرد: بچه‌ها که ۳ و ۹ سال دارند با دستور مقام قضایی جهت نگهداری، تحویل اداره بهزیستی شدند.

قسام گفت: متاسفانه بروز این چنین اقدامات غیرانسانی توسط برخی از افراد، ناشی از فاصله گرفتن از سبک زندگی ایرانی-اسلامی و زمینه ساز هرگونه ناهنجاری و آسیب در جامعه است.

انتهای پیام/س/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول