اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

یخچالی: جراحی پایم توسط پزشک بایرن مونیخ انجام شد/ تا پایان اسفند بر می‌گردم

لژیونر بسکتبال ایران که در بوندسلیگا 2 و تیم روستوک بازی می‌کند، گفت: خوشبختانه با پیگیری و هماهنگی سرمربی روستوک، پزشک تیم بایرن مونیخ عمل جراحی روی پایم انجام داد و مشکلم برطرف شد.

یخچالی: جراحی پایم توسط پزشک بایرن مونیخ انجام شد/ تا پایان اسفند بر می‌گردم

به گزارش خبرگزاری فارس، بهنام یخچالی لژیونر بسکتبال ایران در بوندسلیگا 2 عنوان کرد: پس از این که مچ پایم پیچید، مشکلی در راه رفتن نداشتم اما هنگام تمرینات پر فشار درد زیادی داشتم. بائرمن سرمربی تیم روستوک من را به پزشک تیم فوتبال بایرن مونیخ معرفی کرد و پس از انجام عکس برداری متوجه شدند یک استخوان کوچک در قوزک مچ پایم گیر کرده و دردی که داشتم هم به همین دلیل بوده است. باشگاه تصمیم گرفت برای از دست ندادن فرصت هرچه سریعتر عمل کنم، هماهنگی‌های لازم را انجام دادند و بلافاصله با روش ارتروسکوپی این جراحی انجام شد.

وی افزود:  الان وضعیت خوبی دارم و طبق گفته پزشک معالجم تا 4 هفته دیگر می‌توانم دوباره وارد زمین شوم و حدودا از 2 هفته دیگر می‌توانم تمرینات سبک را آغاز کنم. آخر فروردین ماه رقابت‌های پلی‌آف بوندسلیگا 2 آغاز خواهد شد و من در این مسابقات کنار تیم خواهم بود و بازی می‌کنم. در واقع از اواخر اسفند ماه می‌توانم در بازی‌ها حضور داشته باشم و چند دیدار قبل از پلی‌آف هم برای روستوک بازی خواهم کرد. مرحله پلی‌آف ما از اوایل فروردین ماه آغاز شده و اوایل اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

یخچالی اظهار داشت: در حال حاضر تیم ما در صدر جدول قرار دارد، طی چند بازی اخیر نتوانستیم پیروز شویم، اما خوشبختانه تعدادی از تیم‌های مدعی هم بازی‌ها را باختند. بنابراین هنوز جایگاه اول این رقابت‌ها را داریم و انشاالله تا آغاز مرحله پلی‌آف در همین جایگاه بمانیم. در ماه اخیر چند بازی خیلی خوب داشتیم و برهیمن اساس من را به عنوان کاندید بازیکن برتر ماه انتخاب کردند، این انتخاب بر اساس تصمیم عوامل خود لیگ بوده است. خوشبختانه در مرحله رای‌گیری هم، مردم لطف کردند و به من رای دادند و من به عنوان بازیکن برتر ماه انتخاب شدم. البته مهمتر از آن نتیجه تیمی است که انشالله بتوانیم به بوندسلیگا یک صعود کنیم.

لژیونر بسکتبال ایران اضافه کرد: مردم اوایل من را نمی‌شناختند، برای آن‌ها عجیب بود که یک بازیکن ایرانی به عنوان لژیونر در لیگ آن‌ها بازی می‌کند و دوست داشتند عملکرد من را بررسی کنند، چون معمولا تیم‌ها بازیکنان آمریکایی و اروپایی را جذب می‌کردند. خوشبختانه مردم برخورد خوبی با من داشتند و با آنها ارتباط نزدیکی دارم، انشاالله این ارتباط باقی بماند چون دوست دارم فصل بعدی هم با همین تیم در بوندسلیگا یک بازی کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول