اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرمربی شهروند ساری: از گیتی‌پسند چیزی کم نداشتیم/ این باخت برای ما یک برد محسوب می‌شد

سرمربی شهروند ساری گفت: باشگاه گیتی‌پسند بیش از یک دهه جز مدعیان قهرمانی لیگ فوتسال کشور است و در مقابل بازیکنان جوان ما که در بازی امروز خیلی خوب عمل کردند و امروز علیرغم اینکه باختیم، این باخت برای ما یک برد محسوب می‌شد چرا که تا آخرین لحظه طوری بازی کردیم که تیم گیتی‌پسند در نیمه اول ۵ خطایی شد.

سرمربی شهروند ساری: از گیتی‌پسند چیزی کم نداشتیم/ این باخت برای ما یک برد محسوب می‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن خبیری عصر امروز پس از شکست تیم شهروند ساری مقابل گیتی‌پسند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واقعا یک فوتسال ناب ایرانی را ملاحظه کردیم؛ این بازی میان دونسل فوتسال ایران یعنی نسل طلایی که به مقام سوم جهان رسیدند و بازیکنان جوان ما بود.

سرمربی شهروند ساری ادامه داد: باشگاه گیتی‌پسند بیش از یک دهه جز مدعیان قهرمانی لیگ فوتسال کشور است و در مقابل بازیکنان جوان ما که در بازی امروز خیلی خوب عمل کردند و امروز علیرغم اینکه باختیم، این باخت برای ما یک برد محسوب می‌شد چرا که تا آخرین لحظه طوری بازی کردیم که تیم گیتی‌پسند در نیمه اول ۵ خطایی شد.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما به حریف فشار زیادی آوردند و خوب بازی کردند و بازی را به علت جوانی و کم تجربگی باختیم؛ در ابتدای بازی به دلیل جوانی تیم نتوانستیم خود را با شرایط بازی وفق دهیم ولی هرچه از دقایق ابتدایی گذشت به خود آمدیم و حتی در نیمه اول نیز بازی را به تساوی کشاندیم.

خبیری گفت: در نیمه دوم علیرغم تأکیدی که بر حفظ شرایط بازی داشتیم، اما بازیکنان نتوانستند آن را اجرا کنند و تا لحظه آخر نیز جنگده در بازی ظاهر شدیم و اگر در ثانیه‌های آخر از موقعیت به دست آمده درست استفاده می‌کردیم نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد.

سرمربی شهروند ساری بیان داشت: بازیکنان تیم ما شجاعانه و فداکارانه بازی کردند و من دست تک‌تک بازیکنان را می‌بوسم که در مقابل تیم بزرگ گیتی‌پسند این چنین بازی کردند و قطعا این بازیکنان می‌توانند در آینده بزرگان فوتسال این کشور شوند.

به دلیل کم‌تجربگی بازی را واگذار کردیم

بلال اسماعیلی نیز پس از شکست تیمش برابر گیتی‌پسند اظهار داشت: از موقعیت‌هایمان به درستی استفاده نکردیم  و تیم حریف از موقعیت‌های خود به درستی استفاده کرد، می‌توانستیم این بازی را پیروز شویم اما نشد و ما همه تلاش خود را انجام دادیم.

بازیکن شهروند ساری ادامه داد: خود را برای بازی بعد آماده می‌کنیم و محکوم به برتری در آن بازی هستیم و به این برد نیاز داریم و در بازی مقابل اهورا نیز باید پیروز شویم تا جایگاه خود در لیگ را تثبیت کنیم.

وی افزود: به دلیل مشکلات مالی تیم شاکله اصلی فصل خود را از دست داد و به جوانگرایی روی آورد و قطعا این جوانان جایگاه تیم شهروند در لیگ را تثبیت خواهند کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول