اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

قضاوت ۴ استاد بین‌المللی در مسابقات قرآن شوق تلاوت

اعضای هیئت داوران چهارمین دوره مسابقات شوق تلاوت ویژه رقابت نوجوانان حاضر در طرح ملی تلاوت معرفی شدند.

قضاوت ۴ استاد بین‌المللی در مسابقات قرآن شوق تلاوت

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس اعضای هیأت داوران چهارمین دوره مسابقات قرآن شوق تلاوت ویژه رقابت نوجوانان حاضر در طرح ملی تلاوت معرفی شدند.

حسین مقدم کیا دبیر جشنواره ملی تلاوت در این باره گفت: یکی از اهداف انتخاب هیأت داوران این است که به جز موضوع قضاوت، افرادی را انتخاب کنیم که بتوانند در بحث آموزش به بچه‌ها کمک کند از این رو تعدادی از اساتید تراز اول کشور که در حوزه آموزش کارنامه موفقی دارند برای این امر انتخاب شدند.

آموزش و تربیت یکی از اهداف اصلی مسابقات است

وی ادامه داد: در واقع یکی از اهداف ما از برگزاری مسابقات شوق تلاوت این است که این رقابت‌ها یک کارگاه آموزشی برای بچه‌ها باشد تا بتوانند ضمن محک خود در مسابقات از تجربیات و نکات اساتید بهره‌مند شوند.

مقدم کیا با اشاره به مشارکت نهادهای مختلف در برگزاری این دوره از مسابقات گفت: در کنار نهادهای حامی طرح ملی تلاوت مانند مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان منطقه آزاد کیش و معاونت فرهنگی، اجتماعی این سازمان مشارکت و همکاری خوبی در برگزاری مسابقات شوق تلاوت دارند.

قضاوت ۴ استاد بین‌المللی در مسابقات

دبیر طرح ملی تلاوت در خصوص اعضای هیأت داوران مسابقات گفت: در این دوره از رقابت‌ها آقایان غلامرضا شاه میوه اصفهانی به عنوان داور لحن، احمد ابوالقاسمی داور صوت، محمدرضا پورزرگری داور تجوید و حمید شاکرنژاد داور بخش تلاوت این رقابت‌ها هستند. همچنین اجرای مسابقات را مهدی صفری بر عهده دارد.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول