اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آغاز نظارت ویژه اتاق اصناف بر بازار شب عید در جنوب تهران

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار از اول اسفندماه تا ۱۵ فرودین ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

آغاز نظارت ویژه اتاق اصناف بر بازار شب عید در جنوب تهران

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری با اشاره به نظارت ویژه بر افزایش ناگهانی قیمت‌ها، اظهار کرد: ۱۰ تیم بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری در دو نوبت صبح و عصر بر روند توزیع و فروش بازار شب عید نظارت می‌کنند.

وی گفت: اتاق اصناف براساس قانون بر چارچوب واحدهای صنفی نظارت و رسیدگی می‌کند و اگر یک واحد صنفی تخلف گران‌فروشی، کم‌فروشی داشته باشد به شدت با آن برخورد می‌شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری عنوان کرد: در یک سال گذشته به دلیل بروز و افزایش مشکلات اقتصادی قدرت خرید مردم کاهش یافته و از آنجا که قیمت برخی اجناس به طور روزانه و توسط کارخانه روی کالا درج می‌شود لذا صنوف دخالتی در افزایش قیمت‌ها ندارند.

ستاره ادامه داد: طرح ویژه نظارت بر بازار از اول اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فرودردین ۱۴۰۰ ادامه دارد و در این راستا تعداد اکیپ‌های بازرسی افزایش یافته و با هرگونه تخلف صنفی برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود با توجه به شیوع ویروس کرونا برای جلوگیری از تجمع در بازار و ضرر واحدهای صنفی، کسبه به سمت فروش اینترنتی بروند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری ادامه داد: خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانیم و آمار تشکیل پرونده‌های صنوف متخلف و معرفی آن‌ها به تعزیرات حکومتی که به مراتب بیشتر از دیگر شهرستان‌ها است نشان‌دهنده تلاش مضاعف کارکنان واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان است.

ستاره بیان کرد: ما از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم اما نباید زحمات همکاران ما که حتی در ساعات غیراداری مشغول انجام وظیفه هستند نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول