اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خطیبی: همواره بر اصل «هیچ نامی بزرگ‌تر از تراکتور نیست» پایبندیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور نام «تراکتور» را بزرگ‌تر از همه نام‌ها دانست و گفت: برای سربلندی این تیم با تمام توان تلاش می‌کنم.

خطیبی: همواره بر اصل «هیچ نامی بزرگ‌تر از تراکتور نیست» پایبندیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول خطیبی در حاشیه اولین حضورش در تمرین تیم تراکتور، اظهار داشت: در ابتدا از مجموعه مدیریت باشگاه، آقایان زنوزی، الیاسی، مدیرعامل، هیئت ‌مدیره و آقای دکتر رحیمی تشکر کرده و افتخار می‌کنم که سرمربی تیم بزرگ‌ تراکتور هستم. از پیشکسوتان، هواداران و مردم آذربایجان رخصت می‌خواهم و امیدوارم کنار یکدیگر روزهای خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: نام تراکتور از همه نام‌ها بزرگ‌تر است و مطمئن باشید که به احترام این نام با هیچ‌کس تعارف ندارم. در این مجموعه، نام تراکتور مهم‌تر از هر موضوع دیگری است و بازیکنان و عوامل باید در اختیار تیم باشند و ان‌شاءالله با تمام وجود برای تراکتور کار کنیم. سربلندی تراکتور، باعث سربلندی هواداران خواهد بود.

سرمربی جدید تیم تراکتور با اشاره به انتشار نام برخی بازیکنان پیرامون باشگاه تراکتور، گفت: نام‌های زیادی در فضای مجازی مطرح می‌شود. من تا این لحظه نه لیست خروجی به باشگاه دادم و نه لیست ورودی. صبح امروز قرارداد پیمان بابایی امضا شد و بعد از جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه برگزار خواهیم کرد، لیست بازیکنان مدنظرم را به آنها می‌دهم.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله بتوانیم بازیکنان مدنظرمان را به خدمت بگیریم تا تیمی قوی را در نیم‌فصل دوم روانه مسابقات کنیم و سربلند باشیم.

خطیبی در پایان اظهاراتش خاطرنشان کرد: از مردم و مسئولان استان مرکزی، بازیکنان و هواداران آلومینیوم اراک تشکر می‌کنم و امیدوارم روزهای خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول