اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کریمی:‌ آرامش از نویدکیا به سپاهان تزریق شده/ با قدرت برای قهرمانی می‌جنگیم

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: درون زمین آرامشی داریم که از طرف کادرفنی به خصوص محرم نویدکیا به کل تیم تزریق شده است.

کریمی:‌ آرامش از نویدکیا به سپاهان تزریق شده/ با قدرت برای قهرمانی می‌جنگیم

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط امسال سپاهان با هدایت محرم نویدکیا، اظهار داشت: شرایط امسال تیم خوب است. خداراشکر اوایل فصل مشکلاتی داشتیم چون تفکرات عوض شده بود اما با تلاش و کار کادر فنی جدید، رفته رفته شرایطمان بهتر شد. الان کیفیت خوبی داریم و بهتر هم خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا تفاوت نوع بازی سپاهان باعث شده به یکی از مهره‌های اصلی این تیم تبدیل شود، گفت: بله، امسال شرایط در نوع بازی نسبت به سال قبل فرق کرده است. با کمک کادر فنی و اعتمادشان نسبت به من، شرایط خوبی دارم و از این بابت خداراشکر می‌کنم.

کریمی در مورد ترافیک هافبک‌ها در سپاهان عنوان کرد: در خط هافبک ترافیک داریم و این مساله هم به ما بازیکنان کمک می‌کند که یک رقابت دوستانه داشته باشیم و هم اینکه باعث پیشرفت‌مان می‌شود.

وی در خصوص اینکه عملکرد سپاهان را در نیم‌فصل اول چطور می‌بیند، گفت: فکر می‌کنم در کل عملکرد خوبی در نیم فصل اول داشتیم البته می‌توانستیم در بعضی از بازی‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم. درون زمین آرامشی داریم که از طرف کادرفنی به خصوص محرم نویدکیا به کل تیم تزریق و باعث شده که اگر هم در یک بازی عقب بودیم بتوانیم دوباره برگردیم و نتیجه را عوض کنیم.

هافبک سپاهان در مورد انتقاداتی که به بخش دفاعی این تیم به خصوص مدافعان و دروازه بان می شو، گفت:‌ انتقادهایی در بخش دفاعی مطرح می‌شود ولی به نظرم هم در خط دفاع و هم درون دروازه بهترین‌ها را داریم. چند گل را از پنالتی، ضربات کرنر یا ایستگاهی خوردیم اما تلاش کردیم به کمک کادرفنی این مشکلات را برطرف کنیم. تا حدودی توانستیم در این کار موفق باشیم و مطمئن باشید در نیم‌فصل دوم بهتر هم می‌شویم.

کریمی در مورد اینکه جزو معدود فوتبالیست‌های ایران است که فعالیتی در فضای مجازی ندارد، اظهار داشت: بله، من در فضای مجازی فعالیتی ندارم و ترجیح می‌دهم فعالیت نداشته باشم. به این صورت راحت‌تر هستم ولی شاید در آینده فعالیتی داشته باشم! (با خنده)

کریمی در مورد اینکه بسیاری جنگ قهرمانی لیگ بیستم را بین سپاهان و پرسپولیس در نیم‌فصل دوم می‌دانند، گفت: بله، قطعا همینطور است. سپاهان هر سال مدعی قهرمانی بوده و امسال هم با قدرت برای قهرمانی می‌جنگیم. پرسپولیس و چند تیم دیگر هم مدعی هستند اما امیدوارم آخر فصل بتوانیم با قهرمانی مردم اصفهان و هوادارن سپاهان را خوشحال کنیم. این واقعا حق هواداران ما است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول