اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

کاپیتان اشتادسازه: خوشحالم با بهترین حالت خداحافظی کردم/ این ۳ روز برایم به سختی گذشت

کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان گفت: من از ابتدای امسال تصمیم به خداحافظی گرفتم اما این ۳ روز برایم سخت گذشت.

کاپیتان اشتادسازه: خوشحالم با بهترین حالت خداحافظی کردم/ این ۳ روز برایم به سختی گذشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شیدا فلاحی درباره خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی، اظهار داشت: من هم از تیم ملی و هم باشگاهی خداحافظی کردم. به این نتیجه رسیدم در عرصه بازیگری که خدمتم را کرده‌ام. در نظر دارم شیداهایی شبیه به خودم یا حتی بهتر از خودم بسازم که بتوانند به تیم ملی کمک کنند.

کاپیتان تیم اشتادسازه افزود: از زمان ۱۴ سالگی زمانی که نونهالان بودم عضو تیم ملی بزرگسالان شدم چون در آن زمان تیم رده های ملی نبود. ۲۰ سال در تیم ملی بودم و افتخار کاپیتانی تیم ملی را هم دارم که خوشبختانه این موضوع با قهرمانی در لیگ به پایان رسید.

فلاحی درباره اینکه برنامه شما برای مربیگری چیست، خاطرنشان کرد: سعی کردم رزومه‌ام از نظر مربیگری بدنسازی و هم هندبال پر باشد، امیدوارم که بتوانم درخشان تر از ۲۰ سال که بازی می‌کردم در پست مربیگری خدمت کنم.

وی درباره اینکه ورزشکاران ۲ بار می‌میرند و یک مرگ زمان خداحافظی از دنیای قهرمانی است، یادآور شد: واقعا همین طور است. ۳ روز سخت برایم گذشت که هر ثانیه آن مانند مردن بود اما خدا را شکر می‌کنم همه تیم هم قسم شده بودیم امسال برای سومین بار من جام را بالا ببرم و با بهترین حالت خداحافظی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تصمیم به خداحافظی گرفتی، گفت: من اول امسال تصمیمم را قطعی کرده بودم، حتی اگر تیم قهرمان نمی‌شد اما هم قسم شدیم که قهرمان شویم.

وی درباره اینکه در بازی فینال از همه موقعیت‌ها استفاده و گلزنی کرد، یادآور شد: این موضوع مثل زمانی است می‌دانیم وقتی می‌خواهیم بمیریم هیچ وقت بدی نمی‌کنیم، این حس را در فینال داشتم به این صورت که فقط یک ساعت زمان داشتم که ببریم. اگر تصمیم به بازی داشتم حداقل تا ۵ سال دیگر می‌توانستم بازی کنم اما نمی‌خواستم بدنم افت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول