اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دانشگاه خوارزمی البرز نیازمند نگاه ویژه وزارت علوم

استاندار البرز ضمن اشاره به مشکلات حوزه علمی و دانشگاهی در استان البرز و ظرفیت‌های موجود در این استان، گفت: طی نشستی که با وزیر علوم برگزار شد درخواست داشتیم که به با توجه ویژه این وزارت خانه به دانشگاه خوارزمی بتوانیم ظرفیت‌های موجود این حوزه را توسعه دهیم.

دانشگاه خوارزمی البرز نیازمند نگاه ویژه وزارت علوم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، در دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی البرز به عنوان پایتخت علم و فناوری، گفت: دانشگاه‌های مطرح و موثری در البرز مستقر هستند و در دانشگاه‌های استان بیش از 40 هزار دانشجو مشغول تحصیل هستند و این مراکز دارای بیش از هزار و صد استاد و عضو هیات علمی است.

استاندار البرز ادامه داد: از ابتدای حضورم در راستای توسعه البرز بر مبنای علمی تلاش بسیاری کرده ام و بر این اساس سند توسعه استان با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید برجسته دانشگاهی استان تهیه و تدوین شده است.

شهبازی گفت: شورای راهبری روسای دانشگاه‌های استان البرز نیز تشکیل شد تا تصمیم گیری در راستای توسعه استان بر مبنای بهره برداری از این ظرفیت‌های علمی البرز صورت گیرد.

وی با اشاره به مشکلات حوزه علمی و دانشگاهی استان البرز، اظهار کرد: امیدواریم با حمایت وزارت علوم بتوانیم ظرفیت دانشگاه خوارزمی را توسعه دهیم.

شهبازی گفت: از وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری دعوت شد که طی روزهای آینده برای حضور در جلسات شورای راهبری دانشگاه ها و احتمالا شورای توسعه استان شرکت کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول