اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ملی‌پوش شمشیربازی: به اندازه افتخارات‌مان، لیگ پویا نداریم/ برگزاری مسابقات بالاتر از استاندارد جهانی بود

ملی‌پوش شمشیربازی گفت: این رشته به اندازه افتخاراتی که کسب کرده، لیگ پویایی ندارد و از لحاظ تعداد تیم‌ها هنوز مشکل داریم.

ملی‌پوش شمشیربازی: به اندازه افتخارات‌مان، لیگ پویا نداریم/ برگزاری مسابقات بالاتر از استاندارد جهانی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد فتوحی در مورد مصدومیتش اظهار داشت: در اردوهای قبلی مصدومیت داشتم، اما در این حد نبود. قبل از بازی فینال هم دو دل بودم که بازی کنم یا نکنم، اما به خاطر تعهدی که به تیم اشتاد سازه داشتم، تصمیم گرفتم بازی کنم. می‌خواستم با احتیاط بازی کنم اما به هرحال وقتی حساسیت بازی زیاد می‌شود، نمی‌توان کاری کرد و از همان بازی اول دردش بیشتر شد و دیگر نتوانستم ادامه دهم.

وی در مورد اینکه امکان دارد جام جهانی مجارستان را از دست دهید، گفت: پزشکان باید ببینند و نظر بدهند؛ فکر می‌کنم تا یک هفته دیگر وضعیتم مشخص می‌شود.

ملی‌پوش شمشیربازی در پاسخ به این سوال که لیگ را چطور دیدید، گفت: امسال از نظر برگزاری لیگ بهترین شرایط را داشت و باید از فدراسیون تشکر کرد. فکر نمی‌کنم در سطح جهانی هم مسابقات را به این شکل برگزار کنند. اما در مورد تعداد تیم‌ها هنوز مشکل داریم و کم هستند. شمشیربازی به اندازه افتخاراتی که در این سال‌ها کسب کرده، لیگ پویایی ندارد.

فتوحی در مورد اینکه پرداختی‌ها نسبت به فصل تغییری کرده بود، یا خیر، عنوان کرد: دستمزدها پایین است و مشکل هرساله ما است، اما خوشبختانه تیم اشتاد سازه تاکنون 50 درصد قراردادها را پرداخت کرده است و مابقی را قبل از پایان سال تسویه می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول