اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

بهترین گزینه برای اداره کشور و رفع مشکلات اقتصادی از نظر مردم کیست؟/ نامزدهای گمنام اصلاح طلب برای انتخابات+اسامی

یکی از چالش های اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری، صف کاندیداهای اصلاح طلبی است که به لحاظ نفوذ سیاسی و حزبی موثر هستند ولی در افکار عمومی ناشناخته و گمنام هستند.

بهترین گزینه برای اداره کشور و رفع مشکلات اقتصادی از نظر مردم کیست؟/ نامزدهای گمنام اصلاح طلب برای انتخابات+اسامی

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، بولتن جهان‌نیوز به برخی لایه‌های پنهان اخبار و رویدادهای سیاسی و فرهنگی ایران خواهد پرداخت. چهلمین شماره این بولتن را در ادامه می‌خوانید:

مقامات روس چند دقیقه به قالیباف وقت ملاقات دادند؟

سفر قالیباف گرچه با حواشی سیاسی رو به رو شد ولی به لحاظ دستاوردهای دیپلماتیک از سفرهای موفق مقامات ایرانی به روسیه برآورد می شود. دیدارهای قالیباف با مقامات روس و میزان استقبال از او حتی در برخی موراد فراتر از پروتکل های مرسوم بوده است. در این میان جلسات اقتصادی و امنیتی قالیباف در روسیه پررونق تر از دیگر جلسات بوده است. پیگیری های خبرنگار جهان نیوز نشان می دهد که برخی جلسات قالیباف با مقامات روس گاه تا سه برابر زمان از قبل تعیین شده طول کشیده است و طرف های روس از موضوعات پیشنهادی ایران در سفر استقبال قابل تاملی داشته اند. به اعتقاد کارشناسان یکی از دلایل استقبال مقامات روس از موضوعات مطرح شده در دیدار با قالیباف، سطح راهبردی موضوعات پیشنهادی و جدی بودن طرف ایرانی برای گفتگو بوده است.

نامزدهای گمنام اصلاح طلب برای انتخابات +اسامی

یکی از چالش های اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری، صف کاندیداهای اصلاح طلبی است که به لحاظ نفوذ سیاسی و حزبی موثر هستند ولی در افکار عمومی ناشناخته و گمنام هستند. به اعتقاد برخی از فعالین سیاسی چهره های احتمالی همانند حق شناس، افشانی، حضرتی، کواکبیان، رهامی و... از جمله افرادی هستند که افراد نزدیک به خاتمی از سوی اصلاح طلب بودن آنها را نمی توانند انکار کنند و از سوی دیگر نگرانند که این افراد در صورت تایید صلاحیت، حاضر به کنار کشیدن به نفع کاندیدا مورد نظر خاتمی نباشند.

مردم چه کسی را بهترین گزینه برای اداره کشور و مشکلات اقتصادی می دانند؟

نتایج نظرسنجی درباره چهره های احتمالی برای انتخابات ریاست جمهوری برای اداره بهتر کشور و رفع مشکلات اقتصادی قابل توجه است. گزارش ذیل بررسی نتایج این نظرسنجی از میان افرادی همچون، آیت الله رئیسی، قالیباف، ظریف و سید حسن خمینی است.

شرکت کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به این که بهترین فرد برای اداره کشور کیست؟ ابتدا قالیباف و سپس آیت الله رئیسی و بعد از آن سید حسن خمینی و ظریف را می دانند.

همچنین در پاسخ به سئوالی درباره این که بهترین فرد برای حل مشکلات اقتصادی کیست؟ گزینه اول قالیباف، گزینه دوم گزینه بعدی آیت الله رئیسی، گزینه سوم سید حسن خمینی و گزینه آخر ظریف را انتخاب کردند.

همچنین در پاسخ به اینکه بهترین گزینه برای ایجاد رفاه و آسایش عمومی، مردم به ترتیب، آیت الله رئیسی، سیدحسن خمینی، قالیباف و ظریف را انتخاب کرده اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول