اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

سند مالکیت ‎اردوگاه شهید باهنر به نام وزارت آموزش و پرورش صادر شد

وزیر آموزش و پرورش از صدور سند مالکیت ‎اردوگاه شهید باهنر به نام این وزارتخانه خبر داد.

سند مالکیت ‎اردوگاه شهید باهنر به نام وزارت آموزش و پرورش صادر شد

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: سند مالکیت‎ اردوگاه شهید باهنر برای همیشه به نام وزارت آموزش و پرورش صادر شد.

وی ادامه داد: این اردوگاه تنها یک ملک، با ارزش مادی نیست، مدرسه بزرگی است که برای بسیاری از دانش آموزان خاطرات شیرین و موقعیت‌های یادگیری پایدار ایجاد کرده است.

وزیر آموزش و پرورش در پایان این پیام از وزارت ‌اقتصاد، شهرداری‌تهران و سازمان‌ثبت احوال تشکر کرد.

 ماجرای فروش اردوگاه شهید باهنر تهران از جمله اتفاقات پر سر و صدای حوزه آموزش و پرورش بوده است؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس و وزیر اسبق وزارت آموزش و پرورش تیر سال 97 در نامه‌ای به رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه اردوگاه شهید باهنر تهران به با یک‌سوم قیمت، به فروش رسیده است، خواستار پیگیری این موضوع شد.

در آن نامه مطرح شده بود که آموزش و پرورش، اردوگاه شهید با هنر تهران را به ثمن بخس(یک سوم قیمت) در قالب اجاره به شرط تملیک در اسفندماه 1395، به فروش رسانده‌ است.

سید محمد بطحایی وزیر وقت آموزش و پرورش در آن زمان درباره وضعیت اردوگاه باهنر گفت: دولت با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی مکلف بودند برای دریافت تسهیلات وثیقه بگذارند و آموزش و پرورش، اردوگاه باهنر را به وثیقه گذاشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول