اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

یک ساعت بعد از زلزله سی‌سخت امدادرسانی هلال احمر آغاز شد

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه پس از انفجار بیروت ظرف 24 ساعت نیروهای امدادی هلال ایران به منطقه اعزام و فعالیت خود را آغاز کردند، گفت: در زلزله سی‌سخت نیز کمتر از یک ساعت اقدامات امدادی و کمک رسانی آغاز شد.

یک ساعت بعد از زلزله سی‌سخت امدادرسانی هلال احمر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر، پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح نخستین خط تولید قطعات ست دیالیز که در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به سازمان تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر البرز برگزار شد، گفت: سعی داریم با تولید محصولات با کیفیت پزشکی در بازار رقابتی امروز ایران و جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه خودکفایی یکی از اهدافی است که باید طبق بیانات مقام معظم رهبری در دستورکار همه نهادها قرار گیرد، افزود: هریک باید با بهره گیری از ظرفیت و توان خود در این راستا گام برداریم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در این میان توسعه ظرفیت پزشکی به صورت جدی حائز اهمیت است، اظهار کرد: با ایده پردازی مناسب و جذب سرمایه گذاری می‌توانیم به تولید با کیفیت دست پیداکرده و سهم خود را در بازار افزایش دهیم.

این مقام مسؤول بیان کرد: به دنبال این هستیم تا با انجام اقدامات خاص شرایط کشور را به سمت پیشرفت و موفقیت سوق دهیم، در این راستا سود مالی و منافع مادی کمترین ارزش را دارد چرا که با هدف رفع مشکلات مردم در این مسیر گام برداشته ایم.

همتی با اشاره به اینکه در آینده موفقیت‌های چشم گیری از شرکت «سها» به گوش خواهد رسید، یادآور شد: این شرکت از جمله معدود شرکت‌هایی است که چرخه تولید و پخش را همزمان دنبال می‌کند که این اقدام در راستای توسعه و تقویت ظرفیت‌های آن است.

وی در بخش دیگری به حوادث انفجار بیروت و زلزله سی‌سخت اشاره کرد و افزود: مجموعه جمعیت هلال احمر کشور طی سال جاری در حوزه امداد نجات در این دو بحران موفق به ثبت رکورد شده است.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر پس از حادثه انفجار در بیرون-لبنان کمتر از 24 ساعت تیم امداد و نجات هلال احمر به منطقه اعزام و با برپا کردن بیمارستان صحرایی در محل حادثه عملیات کمک رسانی و امدادی آغاز شد.

همتی تصریح کرد: همچنین در پی حادثه تأسف بار زلزله در سی سخت نیز جمعیت هلال احمر ظرف یک ساعت عملیات امدادی خود را آغاز کرد و نیروهایی نیز به منطقه اعزام شدند.

انتهای پیام/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول