اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

گیلان پیشرو در شطرنج کشور/ رئیس هیئت شطرنج گیلان انتخاب شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه گیلان در رشته ورزشی شطرنج یکی از استان‌های قدرتمند و پیشرو در کشور است، گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود این رشته استفاده کرد تا همچنان شطرنج گیلان در سطح کشور بدرخشد.

گیلان پیشرو در شطرنج کشور/ رئیس هیئت شطرنج گیلان انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مریم بخشی صبح امروز در مجمع انتخابات ریاست هیئت شطرنج گیلان با اشاره به جایگاه این استان در شطرنج کشور اظهار کرد: گیلان در رشته ورزشی شطرنج یکی از استان‌های قدرتمند و پیشرو در کشور بوده و در سالیان گذشته توانسته افتخارآفرینی کند.

 وی با تأکید بر ظرفیت‌های موجود در رشته ورزشی شطرنج افزود: خوشبختانه این استان در رشته شطرنج از قهرمانان، داوران و مربیان ارزنده و پرتوانی برخوردار بوده که این نفرات را به شطرنج کشور و جامعه‌های بین‌المللی معرفی کرده است.

 بخشی، با اشاره به انتخاب رئیس جدید هیئت شطرنج گیلان گفت: با توجه به اینکه انتخابات ریاست هیئت شطرنج گیلان برگزار و رئیس جدید آن انتخاب شد، باید از تمامی ظرفیت‌های موجود این رشته استفاده کرد تا همچنان شطرنج گیلان در سطح کشور بدرخشد. مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، با اشاره به وجود استعدادهای موجود در شطرنج گیلان تصریح کرد: هم‌اینک نیز شطرنج استان گیلان نماینده‌های بسیار خوبی در عرصه‌های ملی در بخش‌های شطرنج‌باز، مربی‌های تیم ملی و داوران زبده دارد که در سطوح مختلف فعالیت داشته و از افتخارات شطرنج کشور بشمار می‌روند با توجه به استعدادهای بسیار خوب این رشته ورزشی در گیلان، شطرنج‌بازان گیلانی می‌توانند با تلاش و کوشش بیشتر و همچنین با حمایت‌های فدراسیون شطرنج، مدال‌های ارزنده‌ای را در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی کسب کنند.

 

انتخابات ریاست هیئت شطرنج استان گیلان روز دوشنبه در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار و درنهایت حسین میر بلوک با کسب ۱۵ رأی از ۱۶ آرای مأخوذه به‌عنوان رئیس جدید هیئت شطرنج گیلان انتخاب شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول