اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کلنگ مجتمع پرورش قارچ در اردکان به زمین زده شد

کلنگ ساخت فاز اول مجتمع پرورش قارچ وابسته به انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اردکان به زمین زده شد.

کلنگ مجتمع پرورش قارچ در اردکان به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در این مراسم ضمن تبریک اعیاد ماه رجب با اشاره به اهمیت دین اسلام در رسیدگی به خانواده‌های نیازمند و زندانیان، اظهار کرد: در کنار پرداخت مستمری به نیازمندان و برآورده کردن نیازهای فوری آنها لازم است که زمینه فعالیت و کارهای تولیدی وجود داشته باشد تا این خانواده ها بتوانند عزتمندانه و با آبرو کسب درآمد کنند.

امام جمعه اردکان ضمن تاکید بر آینده نگری در زمینه تولید و اشتغال، افزود: ما باید تلاش کنیم تا خانواده های نیازمند بتوانند روی پای خود بایستند و این مجتمع نیز نمونه ای از این کار است و لازم است از زحمات کسانی که در این زمینه تلاش کرده اند تشکر و قدردانی کنیم.

حسین صالحی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اردکان نیز در این مراسم گفت: مجتمع پرورش قارچ در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع و زیربنای بیش از چهار هزار متر مربع در ۱۲ فاز شامل ۳۶ سالن ساخته می‌شود. 

وی افزود: در فاز اول این پروژه تعداد سه سالن ۷۸ متری بصورت پایلوت و با هزینه ای قریب به یک میلیارد تومان از محل کمک های خیرین و سایر منابع مالی احداث می شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اردکان گفت: این طرح در راستای کمک به خانواده های بی بضاعت زندانیان اجرا می شود تا زمینه خودکفایی این خانواده فراهم شود و با بهره برداری کامل از این پروژه زمینه اشتغال برای بیش از ۴۰ نفر بصورت مستقیم فراهم خواهد شد.

 در این مراسم امام جمعه اردکان، مدیرکل زندان های استان یزد، دادستان اردکان، معاون فرماندار، رئیس زندان شهرستان، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اردکان حضور داشتند.

انتهای پیام/ ۹۰۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول