اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روند توسعه صنعتی در شهرستان میامی شتاب می‌گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: روند توسعه صنعتی و اقتصادی در شهرستان میامی با اجرای طرح‌های زیرساختی و توسعه‌ای شتاب می‌گیرد.

روند توسعه صنعتی در شهرستان میامی شتاب می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد ظهر امروز در نشست ویدئوکنفرانسی کمیسیون ماده ۱۱ (قانون هوای پاک) در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: ظرفیت اقتصادی خوبی در شهرستان میامی وجود دارد که باید با دیدگاه کارشناسی برای شکوفایی این منابع اقدام کرد.

وی بیان کرد: اجرای قوانین زیست‌محیطی در استان سمنان با جدیت دنبال می‌شود و طرح‌هایی در استان مجوز تولید خواهند گرفت که پیوست‌های اجتماعی و قوانین زیست‌محیطی آن لحاظ شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی سمنان در مرکز و غرب استان مستقر است که باید با شکوفایی منابع موجود،‌ واحدهای تولیدی جدید در شرق استان به‌ویژه در شهرستان میامی احداث شود.

شریفی‌نژاد اضافه کرد: اجرای طرح‌های زیست‌محیطی نباید سخت‌گیرانه باشد؛ بلکه باید در کنار رعایت قوانین، روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای در استان شتاب گیرد.

وی گفت: هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای حمایت از تولید با رعایت قوانین زیست‌محیطی وجود دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول