اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تأمین زیرساخت‌های 80 واحد تولیدی در منطقه ویژه پیام

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به اینکه 80 واحدتولیدی در این منطقه مستقر هستند، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 200 میلیارد ریال پروژه عمرانی با هدف تأمین زیرساخت‌های منطقه انجام شده است.

تأمین زیرساخت‌های 80 واحد تولیدی در منطقه ویژه پیام

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه توسعه و ترمیم راه‌های دسترسی به واحدهای تولیدی مستقر در منطقه، طی سال جاری در دستورکار قرار گرفت، گفت: در راستای تقویت زیرساخت‌‌های منطقه، راه اندازی شبکه آب و فاضلاب، ایجاد شبکه نیرو رسانی برق 20 کیلو ولتی و شبکه روشنایی معابر در اراضی منطقه به مساحت 30 هکتار به خصوص در فاز چهارم از جمله طرح‌های عمرانی است که از ابتدای سال تا کنون در این منطقه اجرایی شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بیان کرد: در این میان اصلاح نواقص و مشکلات عمرانی در فازهای قدیمی نیز اجرایی شده است که با بهره برداری از این طرح‌ها 80 واحد تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام از مزایای نیرو رسانی بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه به اهمیت تصویب طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام پس از 19 سال اشاره کرد و افزود: این اقدام یکی از مؤثرترین عملکردهایی بود که در سال 99 به کمک تولی چرخه اقتصادی البرز آمد.

این مقام مسؤول یادآور شد: طبق این مصوبه از اواسط سال 99 بررسی، ثبت و صدور تمام مجوزها از جمله پروانه بهره برداری، احداث بنا و پایان کار سرمایه گذاران به دفتر امور عمران منطقه واگذار شد که این کار موجب ارتقای فعالیت‌ها از نظر فنی، بالا رفتن سرعت کار و جلب رضایت سرمایه گذاران شده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول