اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ضرورت ایجاد تفکر بسیجی بابت ارتقاء بهره‌مندی مردم از صنعت هوانوردی

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور گفت: انتظار است بسیجیان صنعت هوانوردی در الگوهای تخصصی مرتبط بیندیشند که چگونه می‌تواند کارآمدی صنعت را ارتقاء داد و بهره‌مندی مردم را در این صنعت افزایش داد.

ضرورت ایجاد تفکر بسیجی بابت ارتقاء بهره‌مندی مردم از صنعت هوانوردی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پویش ملی کمک‌های مؤمنانه به یاد شهدای دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت و با شعار «هر مهندس یک خانواده» از امروز تا 20 اسفندماه در سراسر کشور آغاز شد.

این پویش به همت سازمان بسیج مهندسین عمرانی و معماری کشور و با همکاری مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و صنعت هوانوردی برگزار می‌شود.

در این مراسم مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور اظهار داشت: امنیت، بقا و پایداری کشورمان نتیجه خون شهدا است.

محمود ایلخان افزود: مقام معظم رهبری با مدیریت هوشمند خود یکی از ارکان اصلی پایداری نظام  جمهوری اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: مرکز بسیج صنعت هوانوردی و مرکز بسیج وزارت راه و شهرسازی در این پویش همکاری مناسبی داشتند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور تصریح کرد: انقلاب اسلامی پر از شگفتی‌ها است. از ابتدای انقلاب تا امروز موضوعات مختلفی داشتیم که یکی از این شگفتی‌ها بسیج است و به تعبیر رهبر انقلاب بسیج الهامی به بنیانگذار جمهوری اسلامی بود.

ایلخان ادامه داد: درون بسیج هم پر از شگفتی است. بسیجی‌ها در عرصه دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت(ع)، امنیت، سازندگی، علم و... شگفتی آفریدند و دشمنان ما را متعجب کردند.

وی ادامه داد: امروز در کشور شرایط سختی داریم، اما مردم همیشه در صحنه هستند، شگفتی‌ها را مردم می‌آفرینند و تحت عنوان بسیج در عرصه‌های مختلف حضور می‌یابند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور اظهار داشت: در اوایل شیوع کرونا در کشورمان مشکل کمبود ماسک داشتیم، اما هر مسجد کمک به تولید و خرید ماسک داشت. زمانی که رهبر انقلاب موضوع مواسات و همدلی را مطرح کردند، سیل کمک‌های مردمی ایجاد شد که هم اکنون هم ادامه دارد.

ایلخان بیان کرد: ما در بسیج مهندسین به این فکر افتادیم که پویش کمک‌های مؤمنانه مهندسان را راه‌اندازی کنیم و از ابتدای سال تاکنون 2 میلیارد تومان در حوزه کمک‌های مؤمنانه هبه شده است.

وی افزود: از امروز نیز 35 هزار بسته به ارزش 500 هزار تومان آماده شده است و تا 20 اسفند کمک‌ها جمع‌آوری می‌شود و به دست نیازمندان می‌رسد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور اظهار داشت: ما در بسیج مهندسین در کنار فعالیت‌های عمومی و فرهنگی و کمک مؤمنانه 2 محور اصلی را دنبال می‌کنیم که یکی گروه‌های تخصصی و دیگری فعالیت در طرح عمران روستا است.

ایلخان بیان کرد:‌ در گروه‌های تخصصی 7 محور تعریف شده است که یکی از این 7 محور حوزه حمل و نقل و ذیل آن صنعت هوانوردی است.

وی ادامه داد: انتظار این است بسیجیان در صنعت هوانوردی در الگوهای تخصصی مرتبط بیندیشند که چگونه می‌تواند کارآمدی این صنعت را ارتقاء داد و چگونه می‌توان بهره‌مندی مردم را در این صنعت افزایش داد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور تصریح کرد: با تحریم و شرایط سخت و همت بسیجی‌وار متخصصان صنعت هوانوردی 40 سال است که پروازها انجام می‌شود و این نشان از اندیشه و تفکر بسیجی دارد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول