اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

غریب گشته: حدود 3 سال از کشتی آلیش دور بودم/ دنبال کسب مدال طلا در رقابت های جهانی هستم

قهرمان کشتی آلیش بانوان گفت: حدود 3 سال بود از مبادین دور بودم و حضورم در رقابت های قهرمانی کشور شروع مجددی برایم بود.

غریب گشته: حدود 3 سال از کشتی آلیش دور بودم/ دنبال کسب مدال طلا در رقابت های جهانی هستم

به گزارش خبرگزاری فارس، قهرمان یزدی وزن 55 کیلوگرم رقابت های آلیش قهرمانی کشور اظهار داشت: حدود 3 سال بود از مسابقات و تمرینات دور بودم. وقتی اعلام شد اردوهای تیم ملی برگزار می شود و رقابت های قهرمانی کشور نیز در صورت فراهم شدن شرایط به دلیل شیوع کرونا برگزار می شود، تمرینات خود را آغاز کردم.

 یگانه غریب گشته تصریح کرد: در شهرهای مختلف از جمله مازندران، شیراز و اراک تمرین کردم و با توجه به سابقه خوبی که در کشتی آلیش داشتم، مسئولان کشتی یزد از من درخواست کردم تا به عنوان کشتی گیر در رقابت های قهرمانی کشور حضور یابم.

وی ادامه داد: صد در صد فکر نمی کردم که این مسابقات برگزار شود اما امید به برگزاری آن داشتم و برای همین نیز وزن خود را کم کردم و با انجام تمرینات سعی کردم تا سر وزن بمانم تا بتوانم در مسابقات حاضر شوم.

این کشتی گیر یزدی در مورد سطح برگزاری مسابقات گفت: رقابت ها سطح خوبی داشت و نسبت به سال های گذشته پایین تر نبود و همه کشتی گیران با آمادگی خوبی در این رقابت ها گام گذاشته بودند.

وی ادامه داد: البته از اینکه مسابقات در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد نیز رضایت دارم چراکه محل اسکان و برگزاری مسابقات ایده آل بود.

غریب گشته در مورد شرایط خود در مسابقات گفت: من آماده بودم و قصد داشتم که بدون هیچ حرف و حدیثی بعنوان قهرمانی برسم البته داوری ها نیز بدون مشکل برگزار و عدالت رعایت شد.

وی در مورد نگاه فدراسیون به کشتی بانوان اظهار داشت: خانم درخشانی و میرزایی کارها را به خوبی پیش می برند. برگزاری این مسابقات نشان دهنده حرکت در کشتی بانوان است.

دارنده مدال برنز آلیش جهان اظهار داشت: خیلی ها به من می گفتند مسابقات برگزار نمی شود اما من علاقه زیادی به کشتی آلیش دارم و اولویت من این رشته است. پس از کسب عنوان قهرمانی کشور، ابتدا به دنبال قهرمانی در آسیا و پس از آن نیز به دنبال مدال طلای جهان هستم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که اردوی تیم ملی آلیش بانوان هرچه زودتر آغاز شود تا ما نیز بتوانیم آمادگی خود را هرچه بیشتر کنیم و در رقابت های پیش رو برای کشورمان افتخارآفرین باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول