اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تور مشهد از اصفهان را طلایی تجربه کنید

تور مشهد از اصفهان را با رزرو هتل قصر طلایی مشهد از پرشین هتل همراه خدمات ویژه، طلایی رزرو کنید

تور مشهد از اصفهان را طلایی تجربه کنید

تور مشهد از اصفهان یکی از مهم ترین مبادی به مقصد مشهد است که خواهان بسیاری دارد. دلیل این مسئله هم وجود جاذبه های تاریخی در شهر اصفهان و به طبع آن، هجوم گردشگران خارجی و داخلی می باشد که سبب می شود بعد از سفری سیاحتی، سفری زیارتی به مشهد را نیز در برنامه سفر خود بگنجانند. همین امر موجب شده تا سفر به مشهد از مبدا اصفهان بسیار پر رونق باشد.

تور مشهد از اصفهان از راه های مختلفی برگزار می شود که یکی از آن ها تور مشهد از اصفهان ریلی و دیگری تور مشهد هوایی از اصفهان است. با انتخاب هر کدام از این راه های سفر، هزینه های سفر شما کاهش یا افزایش می یابد. در این مطلب پرشین هتل قصد دارد شما را با برخی از هتل های مشهد و این که چگونه تور خود را قیمت مناسب تر تجربه کنید، آشنا نماید.

اتاق های تمیز هتل آبشار مشهد

رزرو تور مشهد از اصفهان با انتخاب هتلی قیمت مناسب

رزرو تور مشهد از اصفهان را با انتخاب هتل آبشار مشهد انجام دهید تا سفری قیمت مناسب تر را تجربه کنید. هتل آبشار یک هتل 3 ستاره است که از نظر کیفیت و خدمات مطلوب بوده و معماری تلفیقی دارد. این هتل مشهد از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار بوده که سبب شده زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اقدام به رزرو این هتل مشهد نمایند.

رزرو تور مشهد از اصفهان هتل آبشار مشهد این امکان را به شما می دهد تا با قیمتی بسیار مناسب در شهر اقامت گزینید و به راحتی به پابوسی امام مهربانی ها بروید. این هتل 3 ستاره مشهد در خیابان امام رضا 5 قرار گرفته و تنها 10 دقیقه پیاده روی تا آستان امام مهربانی ها فاصله خواهید داشت. دسترسی به بازار فرش فروش ها، حمام مهدی قلی بیگ، بازار رضا و ... هم از دیگر ویژگی های اقامت در این هتل مشهد است.

تور مشهد از اصفهان را با انتخاب هتل قدس مشهد ارزان خریداری کنید. هتل قدس مشهد یک هتل 2 ستاره است که دقیقاً مقابل باب الجواد قرار گرفته که همین دسترسی آسان به حرم، سبب محبوبیت آن نزد گردشگران شده است. چون می توانند با تهیه تور مشهد و رزرو این هتل اقامتی ارزان در شهر بهشت داشته باشند.

کافی شاپ هتل آبشار مشهد


تور مشهد با انتخاب هتلی طلایی

اگر می خواهید در یک هتل طلایی همراه با امکانات طلایی اقامت داشته باشید، پیشنهاد می کنیم هتل قصر طلایی مشهد را رزرو کنید. هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد امکاناتی در شأن نامش را به زائران امام هشتم ارائه می دهد. این امکانات شامل مجموعه آبی، سالن تناسب اندام، اتاق نمک، سالن ماساژ، بیش از 6 رستوران و کافی شاپ و ... می شود.

هتل قصر طلایی مشهد در میان دیگر هتل های مشهد بسیار گران بوده و در لیست برترین هتل های ایران جایگاه ویژه ای دارد. البته هتل های دیگری هم هستند که 5 ستاره می باشند و خدمات خوبی را ارائه می دهند که از جمله آن ها می توان به هتل پارک حیات طرقبه مشهد، هتل پارس مشهد و هتل میثاق مشهد اشاره کرد.

تور مشهد از اصفهان ریلی بهتر است یا هوایی؟

هماطور که ذکر کردیم تور مشهد از مباد مختلفی منجمله اصفهان برگزار می شود که شیوه های مختلفی برای سفر کردن وجود دارد. یکی از این روش های سفر زمینی یا ریلی است که با قطار، اتوبوس و یا خودروی شخصی انجام می شود. اما تور مشهد هوایی از اصفهان هم با وجود گرانی، بسیار محبوب است. چون اشخاص می توانند به سرعت خود را از مبدا اصفهان به مقصد مشهد برسانند.

تور مشهد و زیارت امام هشتم

تور مشهد ریلی با قطارهای فدک، زندگی و رجا انجام می شود که هر کدام از آن ها خدماتی را درون قطارهای خود به مسافران ارائه می دهند. اما قطارهای فدک و زندگی 5 ستاره هستند و میان وعده های غنی همراه با صرف نهار و شام را به مسافران خود ارائه می دهند. البته قطارهای فدک به 5 ستاره طلایی و 5 ستاره نقره ای دسته بندی می شوند.

تور مشهد هوایی از اصفهان با ایرلاین های مختلفی انجام می شود که هر کدام قیمتی متفاوت دارند. ایرلاین هایی همچون ماهان ایر، ایران ایر، ایران ایر تور و ... از جمله گران ترین شرکت های هواپیمایی هستند که می تواند قیمت تور مشهد از اصفهان را افزایش دهد. اما ایرلاین هایی نظیر تابان، وارش، آسمان و ... قیمت مناسب ترین پروازها به سمت مشهد را انجام می دهند.

جهت انجام هر گونه مشاوره می توانید با کارشناسان مجرب پرشین هتل در ارتباط باشید. سایت پرشین هتل ( www.epersianhotel.com ) تخصصی ترین تورهای مشهد و رزرو هتل در مشهد را انجام می دهد که وجود دفتر مرکزی سایت در شهر بهشت، گواه این مسئله است. شماره های 051،38096 و 051،38095 به طور 24 ساعته در اختیار شما هستند تا با متخصصان سایت پرشین هتل در ارتباط باشید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول