اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تلاش انگلیس برای حضور تماشاگران در یورو 2020 و ویمبلدون

دولت انگلیس در تلاش است با کاهش ویروس کرونا شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه را فراهم کند.

تلاش انگلیس برای حضور تماشاگران در یورو 2020 و ویمبلدون

به گزارش خبرگزاری فارس، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس برنامه‌هایی را اعلام کرده که اجازه می‌دهد بیش از 10 هزار ورزشکار از 17 می (27 اردیبهشت) در رویدادهای ورزشی حضور داشته باشند.

این اقدام در یک نقشه راه 4 بخشی طراحی شده تا کشور را از قرنطینه ویروس کرونا خارج کند و به حالت عادی برگرداند. همین موضوع این امیدواری را در هواداران ایجاد می‌کند که بتوانند در یورو 2020، ویمبلدون و جام جهانی راگبی شرکت کنند.

اما این پیشنهاد بخشی از مرحله سه نقشه راه است و برای انتقال از مرحله به مرحله دیگر باید معیارهای دقیق را رعایت کرد. این شامل موفقیت مداوم در استفاده از واکسن، کاهش مرگ و میر و میزان عفونت به دلیل مشکلات ناشی از انواع جدید ویروس کروناست.

این قانون حضور 10 هزار هوادار در استادیوم 40 هزارنفری را پوشش می‌دهد. جانسون گفته است که زندگی عادی می‌تواند تا 21 ژوئن (31 خرداد) در انگلیس برگردد. استادیوم ویمبلی لندن در مسابقات یورو 2020 میزبان 7 مسابقه از جمله نیمه‌نهایی و فینال است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول