اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تارفع مشکلات فرودگاه گچساران همکاری خواهیم داشت

سرپرست روابط عمومی شرکت نفت وگاز گچساران گفت:ساختمان فرودگاه گچساران به اتمام رسیده و در بحث فنی هنوز تکمیل نشده و در بخش جایگاه سوخت استعلامات آن را انجام داده‌ایم که در این خصوص انتظار می‌رود فرماندار گچساران پیگیر این مهم باشد.

تارفع مشکلات فرودگاه گچساران همکاری خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی جعفری دیزگانی در نشست بررسی مشکلات فرودگاه گچساران اظهار کرد: با توجه به توافق نامه‌ای که میان وزارت نفت و راه و شهرسازی صورت گرفته فرودگاه گچساران به وزرات راه وشهرسازی واگذار شد.

 

تا رفع مشکلات  فرودگاه  همکاری لازم را خواهیم داشت

وی با بیان اینکه با واگذاری فرودگاه گچساران به وزارت راه و شهرسازی، سرپرست جدید این فرودگاه  باید پاسخگو  و پیگیر استعلامات آن حوزه باشد، افزود: مجموعه نفت پروژه هایی مانند استانداردسازی فرودگاه و برج مراقبت که مجری آن نفت گچساران بود در دست اجرا داشت.

سرپرست روابط عمومی نفت گچساران  ادامه داد: ساختمان فرودگاه گچساران  به اتمام رسیده و در بحث فنی هنوز تکمیل نشده  و در بخش جایگاه سوخت استعلامات آن را انجام داده‌ایم و در خصوص این پروژه‌ها انتظار می‌رود فرماندار گچساران پیگیر این مهم باشد.

تناقض اطلاعات جوی مشکل فرودگاه گچساران

در ادامه رئیس اداره هواشناسی گفت: با توجه به دستورالعمل هر نقطه‌ای که بخواهد فرودگاه احداث شود باید یک ایستگاه هواشناسی احداث شود.

علی کوهکن ادامه داد:  اداره هواشناسی از وضعیت جوی اطلاعاتی را به فرودگاه ارسال می‌کند اما اطلاعات اداره هواشناسی با اطلاعات فرودگاه متناقض است.

وی ادامه داد: تا کنون چندین جلسه گرفته شده است که  ایستگاه هواشناسی به درون فرودگاه انتقال پیدا کند و استعلامات آن انجام شد و بر اساس صورت جلسه مقرر شد منابع طبیعی اعلام کند که یک هکتار زمین در اختیار اداره هوا شناسی قرار دهد.

 کوهکن ابراز کرد: از سال ۹۵ پیگیر این موضوع هستیم و امیدواریم به نتیجه ای برسیم که بر اساس توافقنامه کشوری این زمین در اختیار هواشناسی قرار بگیرد.

 توسعه و رفع نیازهای فرودگاه گچساران اهتمام و همکاری مسوولان را می‌طلبد

در ادامه مسعود ظفری، شهردار دوگنبدان با اشاره به قدمت فرودگاه گچساران گفت: با توجه به قدمت و ساابقه طولانی فرودگاه گچساران اما هنوز این فرودگاه نیاز به زیرساخت های لازم دارد.

شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه فرودگاه گچساران نیاز به توسعه دارد، افزود:  برای توسعه فرودگاه نیاز است  که همه مسوولان در کنار هم باشند و بر اساس مجوزات کشوری اقدام کنند.

 ظفری خاطرنشان کرد: فرودگاه گچساران نیاز به  ایستگاه و خودروی مستقل دارد.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول