اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فرزام: به دنبال جابه‌جایی مکان تمرین هستیم/نمی‌دانیم در ژاپن قرنطینه می‌شویم یا خیر

سرمربی تیم ملی روئینگ ایران گفت: هنوز پروتکل مسابقات کسب سهمیه در ژاپن اعلام نشده و نمی‌دانیم آنها قرنطینه خواهند داشت یا خیر.

فرزام: به دنبال جابه‌جایی مکان تمرین هستیم/نمی‌دانیم در ژاپن قرنطینه می‌شویم یا خیر

افشین فرزام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره پیگیری تمرینات در شهرهای دیگر در فاصله کوتاهی که تا مسابقات کسب سهمیه باقی مانده، اظهارداشت: ما درخواست دادیم بعد از مسابقات لیگ، مکان تمرین جابه‌جا شود چرا که نیاز داریم در این مدت در مسافت تمرین کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است اردوها در جنوب کشور برگزار شود، گفت: فکر نمی‌کنم. با توجه به اینکه وضعیت کرونا در جنوب کشور وخیم شده، اگر بتوانیم در ارتفاع تمرین کنیم بهتر است تا در ماه‌های آینده بازدهی بهتری داشته باشیم. دست ما خیلی برای انتخاب اینکه کدام استان می‌تواند میزبان باشد، باز نیست اما بعد از لیگ در تلاش هستیم در شهر دیگری تمرین کنیم.

سرمربی تیم ملی روئینگ ایران ادامه داد: از استان خرم‌آباد به ما پیشنهاد داده‌اند، ظاهرا شرایط هم بد نبوده و سطح آن 2 هزار متر بالاتر از سطح دریاست. رقبای ما همیشه در مسافت تمرین می‌کنند ما هم باید در این مدت باقی‌مانده تمرینات مسافت را برگزار کنیم.

فرزام در پاسخ به این سوال که وضعیت ملایی و نصیری را برای کسب سهمیه چطور ارزیابی می‌کنید، عنوان کرد: وضعیت آمادگی جسمانی آنها خوب است. ما در تلاش بودیم رکوردگیری جدی نداشته باشیم اما سعی می‌کنیم در 45 روز باقی‌مانده رکوردگیری کنیم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه با توجه به بحران کرونا فکر می‌کنید مسابقات کسب سهمیه برگزار شود، گفت: با توجه به اینکه ژاپن میزبانی را برعهده دارد شرایط کمی متفاوت است. شاید این مسابقات پیش‌زمینه‌ای باشد مبنی بر اینکه ژاپن چطور می‌تواند مسابقات را مدیریت کند. تا الان صحبتی از لغو مسابقات نشده و فکر می‌کنید رقابت‌های کسب سهمیه برگزار شود.

وی همچنین درباره زمان اعزام و اینکه آیا تیم باید در قرنطینه باشد، خاطرنشان کرد: فعلا پروتکلی اعلام نشده اما گفته‌اند تیم‌ها 3 روز فرصت تمرین خواهند داشت. فدراسیون قرار بود زودتر بلیت بگیرد اما باید ببینیم قرنطینه هست یا خیر.

فرزام در ادامه صحبت‌های خود به برگزاری لیگ روئینگ اشاره کرده و گفت: لیگ روئینگ مغفول مانده بود که امسال برگزار شد. با پخش تلویزیونی پای حامیان مالی بیشتر باز می‌شود. این لیگ فرصتی را فراهم کرد تا بازیکنانی که تمرین را کنار گذاشته بودند دوباره برگردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول