اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کارخانه فرآوری معدن کرومیت در سبزوار به بهره‌برداری رسید

کارخانه فرآوری کنسانتره کرومیت معدن با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومان در سبزوار به بهره‌برداری رسید.

کارخانه فرآوری معدن کرومیت در سبزوار به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، آیین بهره‌برداری از کارخانه فرآوری کنسانتره کرومیت معدن با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومان ظهر امروز با حضور مسئولان شهری برگزار شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کارخانه فرآوری کنسانتره کرومیت معدن با هدف جلوگیری از خام فروشی به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: این کارخانه با ظرفیت سالانه هفت هزار و ۵۰۰ تن و‌ با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومان راه‌اندازی شده و برای ۲۰ نفر ظرفیت اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

علی امیدبخش افزود: در سال‌های گذشته کرومیت سبزوار به صورت خام‌فروشی از این شهرستان خارج می‌شد و راه‌اندازی این کارخانه سبب استفاده از کرومیت سبزوار شده است.

وی این شهرستان را از قطب‌های معدنی خراسان رضوی دانست و بیان کرد: در حال حاضر پروانه بهره‌برداری از ۱۵۰ معدن با انواع کانی‌ها شامل کرومیت، منگنز، سنگ آهک، آلومینیم، انواع سنگ‌های ساختمانی و سنگ لاشه صادر شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول