اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کومان: مشکل کنونی بارسا بی‌دقت بودن مهاجمان است

رونالد کومان در نشست خبری پیش از مسابقه فرداشب مقابل الچه به حمایت از لنگله پرداخت و از مشکل بارسلونای کنونی صحبت کرد.

کومان: مشکل کنونی بارسا بی‌دقت بودن مهاجمان است

به گزارش خبرگزاری فارس، فرداشب در چارچوب بازی معوقه هفته اول لالیگا، بارسلونا میزبان الچه است.

رونالد کومان در نشست خبری این بازی اظهار داشت: ما می‌دانیم بازی‌هایی بودند که اشتباهات فردی در آنجا تاثیرگذار بود و این درست نیست که تنها همه شکست را روی یک نفر و بازیکن مشخص بیانداریم. ما در خط حمله نیز مشکلاتی داشتیم و تنها نمی‌توان عامل تساوی را اشتباه مدافع دانست.

وی ادامه داد: الچه در حال مبارزه برای نیفتادن است و همین مسئله بازی را سخت می‌کند. من نمی‌دانم الچه می‌خواهد به مانند کادیز بازی کند یا خیر ولی آنها بسیار عقب خواهند نشست.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: امروز صبح با لنگله صحبت کردم، او بازیکنی حرفه‌ای است و همانطور که گفتم نباید مقصر یک شکست روی تنها یک نفر بیفتد. ما در خط حمله نیز اشتباهات زیادی داشتیم و می‌توانستیم بازی را 2 بر صفر پیش اندازیم.

کومان در خصوص خرید امباپه یا هالند گفت: همه چیز بستگی به انتخابات و ریاست بعدی بارسلونا دارد. ما اکنون باید روی عملکرد خودمان متمرکز شویم زیرا برد در این بازی بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم برای قهرمانی در لیگ بجنگیم. 2 بازی بعدی بسیار مهم هستند و ما می‌خواهیم به فینال کوپادل‌ری نیز صعود کنیم.

به گزارش فارس، بارسلونا شنبه مقابل سویا در لالیگا بازی می‌کند و دور برگشت نیمه نهایی کوپادل‌ری به مصاف همین سویا خواهد رفت. بازی رفت با برتری 2 بر صفر حریف به پایان رسیده است.

کومان در خصوص وضعیت «رونالد آرائخو» گفت: او نیز حالش بهتر است ولی فردا در ترکیب حضور ندارد. باید دید که شرایطش برای هفته آینده چگونه خواهد بود.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: نتیجه مقابل پاریس ما را بسیار اذیت کرد و ما باید بتوانیم دوباره بلند شویم و انرژی خود بدست آوریم. مشکل کنونی تیم این است که نمی‌توانیم موقعیت ایجاد کنیم و مهاجمان ما اصلا ضربات آخر خوبی ندارند. اگر ما می‌توانستیم مقابل کادیز به گل دوم برسیم هیچ وقت بازی به تساوی کشیده نمی‌شد. فقدان تمرکز و عدم درست زدن ضربات آخر باعث شده عملکرد بارسلونا آنقدر افت کند.

وی ادامه داد: باخت مقابل پاریس و تساوی مقابل کادیز مرا اذیت کرد ولی من خوشبین هستم و همیشه معتقدم که امید وجود دارد. ما کاپیتان‌هایی مثل پیکه، روبرتو، بوسکتس و مسی داریم. آنها شخصیت بزرگی دارند و می توانند باعث رشد جوانان شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول