اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برتری دانشجویان سمنانی در مسابقه ملی «سایکو ماسک»

دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با درخشش در مسابقه ملی «سایکوماسک»، رتبه‌های برتر این مسابقات را به دست آوردند.

برتری دانشجویان سمنانی در مسابقه ملی «سایکو ماسک»

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با درخشش در مسابقه ملی «سایکوماسک»، رتبه‌های برتر این مسابقات را از آن خود کردند.

در این مسابقه ملی، الهام حیدری حیدرآبادی دانشجوی رشته ارتباط تصویری دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان موفق به کسب مقام نخست در بخش عکاسی، فاطمه ارشادی‌پور دانشجوی رشته ارتباط تصویری دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان رتبه دوم بخش پوستر این مسابقات و سیده الهه موسوی دانشجوی رشته گرافیک دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان رتبه سوم بخش طراحی را کسب کردند.

دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با مشارکت مراکز مشاوره، بهداشت و کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت روان دانشگاه سمنان و دانشگاه صنعتی شریف در راستای مدیریت بحران کووید-۱۹ و ضرورت اجرای برنامه‌هایی با هدف افزایش همبستگی، همدلی، امید و نشاط در جامعه دانشجویی و نیز به مناسبت ” پویش دانشجویی سلامت روان برای همه و پویش من ماسک می‌زنم“ مسابقه ملی با عنوان سایکو ماسک ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در کشور را برگزار کرد.

مسؤولیت اجتماعی، خودشفقتی و دگرشفقتی، کرونا و خانواده کرونا، کرونا و اختلالات روانی، کرونا و آموزش مجازی، کرونا و شادکامی، پساکرونا، سواد سلامت روان، تاب‌آوری از جمله محورهای بخش سلامت روان و خودمراقبتی و دگر مراقبتی، قطع زنجیره انتقال، کرونا، تغذیه و طب سنتی، مدافعان سلامت، کرونا و محیط زیست، کرونا و زندگی دانشجویی، شهروندان و بیماری مسری، شست‌وشو، ضدعفونی؛ ایمنی یا سلامت، کرونا، تحرک فیزیکی و ماندن در خانه محورهای بخش سلامت جسم این مسابقه بود.

درمجموع ۷۵۶ اثر در هفت محور (کاریکاتور، موشن‌گرافی، پوستر، پادکست، عکاسی، کلیپ و طراحی) به دبیرخانه این دوره از مسابقات ارسال شد که درنهایت ۱۶ اثر از هر محور به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرد و هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ترویج تدریجی سواد سلامت روان در پاندمی کووید-۱۹ بود که با استقبال و مشارکت بی‌نظیر دانشجویان همراه بود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول