اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| شهنازی: کار را به بازی سوم می‌کشانیم/ زندگی ادامه دارد

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: در بازی بعدی برنده خواهیم شد تا تکلیف تیم صعود کننده در بازی سوم مشخص شود.

لیگ برتر والیبال| شهنازی: کار را به بازی سوم می‌کشانیم/ زندگی ادامه دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ناصر شهنازی پس از شکست 3 بر 2 تیم والیبال سایپا مقابل فولاد سیرجان در مرحله پلی آف لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم تلاش کردند. در بخشی از بازی تمرکز خود را از دست دادیم و در ادامه فاصله ما زیاد شد و نتوانستیم آن را جبران کنیم.

وی ادامه داد: نه زندگی تمام شده و نه والیبال؛ روی تابلویی که در دست دارم عنوان «بازی بعدی» را نوشته ام و معتقدم که هنوز یک بازی دیگر هم داریم. هنوز نه صعود تیم حریف قطعی شده و نه حذف ما حتمی است. سیرجانی ها برنده بازی امروز شدند و آرامش بیشتری دارند، اما ما هم چیزی را از دست نداده ایم و به بازی خود ادامه می دهیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا عنوان کرد: باید خود را برای بازی بعدی آماده کنیم. شک ندارم تکلیف تیم صعود کننده در پایان بازی دوم مشخص نخواهد شد. بازی بعدی شرایط متفاوت خواهد بود.

شهنازی درخصوص دلایل شکست تیمش در بازی امروز تصریح کرد: رقم خوردن این نتیجه طبیعی بود؛ چون هر دو تیم سطح بالایی دارند. یک روز حریف بهتر بود و توانست به پیروزی برسد. اتفاق خاصی رخ نداده است. آنها برنده شدند و نوش جانشان باشد. ما هم بازی بعدی را خواهیم برد و کار به بازی سوم می کشد.

وی گفت: بعد از سال‌ها تجربه می‌گویم که هر اتفاقی که رخ دهد، زندگی ادامه دارد. مهم این است که ما در زندگی خود افراد درستی باشیم. والیبال با هر نتیجه ای تمام می شود و باید به فکر زندگی خود باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول