اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات مدنظر مسؤولان باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مسؤولان این استان در انتخابات آینده، رعایت اصل بی‌طرفی را مدنظر قرار دهند.

رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات مدنظر مسؤولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی بعدازظهر امروز در دیدار استاندار، معاونان و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری سمنان با وی اظهار کرد: امروز سه‌شنبه و بین دو میلاد بزرگ امام جواد (ع) و امام علی(ع) قرار گرفته است، این مناسبت‌های خجسته را تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه حضرت امام رضا (ع) می‌فرمایند که مولودی در اسلام پربرکت‌تر از امام جواد (ع) نیست، افزود: یکی از برکات ولادت امام جواد (ع)، اثبات امامت امام رضا (ع) به‌عنوان امام هشتم شیعیان (ع) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه هرکسی که امام رضا (ع) را قبول دارد، بی‌شک شیعه ۱۲ امامی است، اضافه کرد: امام رضا (ع) زمانی که در خراسان بودند، نامه‌ای برای فرزندشان امام جواد (ع) نوشتند و فرمودند، شنیده‌ام هنگامی‌که می‌خواهید از خانه بیرون بروید، اطرافیان شما را از باب الصغیر هدایت می‌کنند، شما را قسم می‌دهم که از وقتی نامه من به دستتان رسید، از درب بزرگ خارج شوید و به امورات مردم که مقابل این درب قرار می‌گیرند، رسیدگی کنید.

شاهچراغی ادامه داد: امام رضا (ع) از خراسان به فرزندش در مدینه نامه می‌نویسد که به مردم خدمت کند و این اهمیت خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت آنان را نشان می‌دهد.

وی گفت: مسؤولان استانداری سمنان در مسأله کرونا خیلی خوب و جدی عمل کردند و هیچ‌گونه شکایتی طی سال گذشته و امسال از نحوه عملکرد مدیران در استانداری سمنان ندیده و نداشته‌ام.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه استاندار سمنان اقداماتش را عاقلانه و خوب به انجام می‌رساند، ادامه داد: مدیران این استان نسبتاً خوب عمل کردند و مجموعاً وظایف خود را در استان به‌خوبی به انجام رسانده‌اند.‌

شاهچراغی با بیان اینکه تقاضای من از شما و سایر مسؤولان در انتخابات آینده، رعایت بی‌طرفی است، تصریح کرد: روحانیت استان سمنان نیز باید بی‌طرفانه عمل کنند و هدف خود را برای مشارکت و حضور گسترده مردم قرار دهند.

وی با بیان اینکه همان‌طور که در مقابله با کرونا واقعاً جدی و دقیق عمل کردید، در انتخابات نیز به‌گونه‌ای اقدام کنید که هیچ شبهه‌ای پیش نیاید، افزود:  ائمه جمعه در نماز جمعه طوری صحبت نکنند که مردم برداشت کنند که امام جمعه به شخص خاصی تعلق‌خاطر دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه طی چند روز گذشته با سفر به تهران در جلسه مجلس خبرگان شرکت کردم، اظهار کرد: هدف خبرگان دو امر مهم است؛ یکی حراست از وظایف رهبری و دوم اینکه خبرگان ذخیره‌ای برای روز مبادا هستند. 

شاهچراغی با بیان اینکه سمنان، استانی ممتاز است و باید همه با هم وحدت داشته باشند، عنوان کرد: هم‌اکنون وحدت در استان سمنان خوب است و روحانیان در شهرهای مختلف با همدیگر و با مسؤولان استان ارتباط خوبی دارند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم استان سمنان ممتاز باشد، باید با هم باشیم و اختلافات را کنار بگذاریم، افزود: بهتر از خدمت، چیزی نیست و همه ما برای خدمت و عبادت خلق شده‌ایم و این خدمت و عبادت سه شرط دارد؛ نخست آنکه بامعرفت انجام شود، دوم آنکه هم خدمت و هم عبادت خالصانه باشد و سوم اینکه عبادت عاشقانه و خدمت بی‌ریا صورت گیرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول