اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خطر کرونای انگلیسی بیخ گوش کهگیلویه

با مشاهده ردپای کرونای جهش یافته در شهر همجوار دهدشت خطر شیوع گونه جدید این بیماری کهگیلویه را تهدید می‌کند.

خطر کرونای انگلیسی بیخ گوش کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، طغیان کرونای جهش یافته موسوم به کرونای انگلیسی در خوزستان این روزها بسیاری از مردم را روانه بیمارستان کرده و وضعیت این استان را در معرض خطر قرار داده است.

همجواری کهگیلویه با شهرهای خوزستان تهدید جدی برای انتقال این نوع ویروس است و حالا با شناسایی ردپای کرونای انگلیسی به بهبهان در همسایه دهدشت ورود کرونای جهش یافته به شهرستان دور از انتظار نیست.

در حالی که بیش از یک سالی می شود سایه شوم کرونا بر سر مردم سنگینی می‌کند اما هنوز هستند کسانی که با عادی پنداری به راحتی از این ویروس می‌گذرند و سلامت جامعه را در معرض خطر قرار می‌دهند.

بسیاری از شهروندان دهدشت این روزها از به رسمیت شناختن خطر کرونا امتناع می‌ورزند و بدون استفاده از ماسک در سطح شهر تردد دارند.

این در حالی است که به عقیده کارشناسان بهداشت و درمان همچنان استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تنها راهکارهای مقابله با این بیماری مرموز است و نوع جهش یافته آن جوانان و کودکان را بیشتر درگیر خود می‌کند.

حالا که ردپای گونه جدید کرونا در همسایگی شهر ما است می‌طلبد با اعمال محدودیت‌های شدید و سخت‌گیری در برخورد با متخلفان کرونایی از بدتر شدن وضعیت شهرستان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/82016

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول